سرمربی تیم فوتبال استقلال به رای کمیته انضباطی و توبیخ شدنش در فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: در جریان این حکم نبوده‌ام و از طریق وکلایم اقدام قانونی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال را به دلیل اظهارات خلاف واقع به توبیخ کتبی محکوم شدند. این رای به صحبت ها و اقدامات استراماچونی بعد از باخت استقلال به ماشین سازی در هفته نخست لیگ برتر مرتبط بود.

رای انضباطی فدراسیون فوتبال بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیایی داشت و این مربی را سرانجام به واکنش مجبور کرد.

استراماچونی در این خصوص اعلام کرد که هنوز چیزی به صورت رسمی به وی ابلاغ نشده اما برای انجام اقدام قانونی در مقابل این رای انضباطی آماده است.

سرمربی استقلال گفت: نه تنها ابلاغیه و حکمی به دستم نرسیده است بلکه از باز شدن پرونده انضباطی که باعث نقض حق دفاع می شود، مطلع نبوده ام.

استراماچونی با رد اتهاماتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به وی نسبت داده است، از اقداماتش برای رسیدگی به توبیخ شدنش خبر داد.

سرمربی ایتالیایی استقلال که با «آنسا» ایتالیا گفتگو کرده است، با بیان اینکه رای صادر شده کلی و مبهم است، ادامه داد: به وکلایم دستور داده ام که تمام اقدامات لازم نسبت به این پرونده را انجام بدهند و در صورت لزوم اقداماتی را برای مراقبت از شخصیت و تصویر من چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی به اجرا بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، این اتفاق در حالی رخ داده است که استراماچونی هفته گذشته هم قصد داشت به ایتالیا برود اما به دلیل مشکلات ویزا نتوانست ایران را ترک کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )