بازیکن تیم فوتبال لایپزیگ که مورد توجه مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته بود و شایعاتی مبنی بر احتمال انتقالش به این تیم شنیده می‌شد، تصمیم گرفت قرارداد خود با تیم فعلی‌اش را تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیمو ورنر مهاجم تیم فوتبال لایپزیگ قراردادش را با این تیم ۴ ساله تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۳ در این تیم ماندنی شد.

ورنر در حالی قراردادش با لایپزیگ را تمدید کرد که شایعه‌های فراوانی درباره احتمال پیوستن او به بایرن مونیخ شنیده می‌شد و به این ترتیب به این داستان خاتمه داد. در این بین حتی شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه ورنر ۲۳ ساله قصد دارد تا پایان یک سال باقی مانده از مدت قراردادش در لایپزیگ بماند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد به باواریایی‌ها ملحق شود.

ورنر پس از تمدید قراردادش گفت: خوشحالم که قراردادم با لایپزیگ تمدید شد، البته خب روند مذاکرات برای رخ دادن این اتفاق بسیار طولانی بود اما من از همان ابتدا کاملاً مطمئنم بودم که می‌خواهم به توسعه این باشگاه کمک کنم. ضمن اینکه گاهی بهتر است که شما برای موفقیت در کارتان تداوم داشته باشید. حالا من می‌توانم تمام تمرکزم را روی بازی‌ام قرار دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.