سرمربی فیورنتینا می‌گوید درک نمی‌کند که چرا از کمک‌داور ویدئویی در صحنه پنالتی ناپولی استفاده نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینچنزو مونتلا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته اول فصل جدید رقابت‌های سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ناپولی شد، در حالی که از تصمیمات داور و کمک‌داور ویدئویی (VAR) عصبانی بود، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: از بازیکنان، هواداران و رئیس باشگاه که انرژی زیادی به ما دادند، تشکر می‌کنم اما بابت نتیجه تأسف می‌خورم. در مورد برخی مسائل می‌توانیم صحبت کنیم، اما دیگران نمی‌توانند درکش کنند. چرا باید زندگی‌مان را پیچیده کنیم؟

سرمربی بنفش‌پوشان فلورانس درباره بحث‌برانگیزترین صحنه بازی که مهاجم بلژیکی ناپولی به نظر با شیرجه‌ای اغراق‌آمیز توانست یک پنالتی به سود میهمان بگیرد، اظهار داشت: مرتنس شبیه‌سازی کرد. چرا پنج نفری که مسئول VAR هستند، تصاویر را نگاه نکردند؟ بهتر است که دیگر فدریکو کیه‌زا را شیرجه‌زن خطاب نکنید، چون در این بازی به اندازه کافی شیرجه‌زن داشتیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این بازی پرشور و شجاع بودند. جای ناامیدی دارد که شکستی که شایسته‌اش نبودیم را خوردیم، حتی در صورت کسب یک امتیاز، خیلی اوضاع تغییر نمی‌کرد اما ما عصبانی هستیم چون اشتباهی رخ داد. اینکه چنین صحنه‌هایی پنالتی است اما صحنه‌های مشابه دیگر - اشاره به خطایی که روی ریبری صورت گرفت - پنالتی نیست. متإسفم، من نمی‌توانم عصبانی نباشم.

مونتلا ادامه داد: داور گفت که خطای پنالتی روی مرتنس واضح بود اما چرا نرفت تا از طریق VAR صحنه را مرور کند؟ من به داور بی‌احترامی نکردم اما به خاطر خروج از محوطه‌ فنی به خاطر خطایی که روی ریبری صورت گرفت، کارت گرفتم. شاید می‌خواستم یک پنالتی بگیرم! وقتی VAR نباشد شما چنین اشتباهاتی را راحت‌تر می‌پذیرید. زمانی که بازی می‌کردم صحنه‌هایی بدتر از این را هم می‌پذیرفتم چون به هر حال اشتباه ممکن است، رخ دهد اما نمی‌توانم درک کنم که چرا کمک‌داور ویدئویی دخالتی در این صحنه نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.