سرمربی تیم فوتبال آرسنال ترجیح داد روی نکات مثبت بازی تیمش مقابل لیورپول تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (شنبه) در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، در دیداری خارج از خانه مقابل لیورپول ۳ بر یک باخت و برای اولین بار در این فصل تن به شکست داد. با وجود این شکست اونای امری به آینده شاگردانش خوشبین است.

اونای امری در پایان فصل به شبکه BBC‌ گفت: در نیمه اول ما در کنار هم کار کردیم. ما حرکات ترکیبی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما در نیمه دوم یک پنالتی خیلی سختگیرانه علیه تیم ما گرفته شد. بعد از آنکه گل دوم را هم خوردیم، واکنش‌مان بهتر شد. ما باید حمله می‌کردیم و روند بازی را تغییر می‌دادیم. بله ما از اینکه بازی را ۳ بر یک باختیم ناراحتیم اما دیدن بازی بعضی از بازیکنان‌مان مرا خوشبین کرد. باید در زمینه تملک توپ و فرار از زیر فشار حریف پیشرفت کنیم اما در این زمینه لیورپول بهترین است. باید واقع‌بین باشیم اما ما می‌توانیم در سطحی نزدیک‌تر به لیورپول بازی کنیم. به نظر من در بازی امروز صرفنظر از نتیجه، عملکرد ما در برخی مقاطع خوب بود.

امری افزود: به نظر آرسنال امشب کمی بیش از اندازه عقب بازی می‌کرد در حالی که باید نسبت به گلزنی خوشبین‌تر بودیم. در نیمه اول بهترین موقعیت بازی برای ما و برای پپه خلق شد. گل دوم لیورپول نقطه عطف بازی بود چون به نظرم واقعاً با یک پنالتی سختگیرانه به لیورپول به حریف تقدیم شد. من فکر نمی‌کنم که به اندازه کافی برای کسب نتیجه تلاش کرده باشیم اما واکنش‌مان بعد از آن گل خوب بود. تأثیری که لوکاس توریرا، الکساندر لاکازات و هنریک مخیتاریان بر بازی داشتند هم خوب بود. جو ویلاک هم یکی دیگر از بازیکنانی بود که امشب نشان داد بازی‌اش پیشرفت کرده است. من خوشبینم چون ما بهتر از این خواهیم شد. همین حالا هم من از تعدادی از بازیکنانم و شیوه کار کردن‌شان راضی هستم.

بازی بعدی آرسنال یکشنبه هفته آینده، در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.