پس از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی سال فوتبال ایران، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو سالن را با حالت قهر ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم برترین‌های فوتبال کشور عصر امروز (شنبه) در حالی برگزار شد که با بی‌نظمی فراوانی همراه بود. برعکس سال گذشته که هواداران زیادی به مراسم می‌آمدند که کار مأموران ورود و خروج مراسم را سخت می‌کرد، در مراسم امسال هواداران زیادی در سالن حاضر نبودند.

* تعدادی از افراد معمولی که به عنوان هوادار در سالن حضور داشتند، نظم هتل اسپیناس پالاس را قبل و بعد از مراسم به هم ریختند و به دنبال سلفی گرفتن با بازیکنان بودند. همین باعث شد بازیکنان پس از پایان مراسم به سختی از هتل خارج شوند.

* دیگر بی‌نظمی مراسم به پخش تیزرها مربوط بود. تیزرها اکثراً با تأخیر یا جابجا پخش می‌شد و برخی تیزرها هم اصلاً پخش نشد.

* در حالی که عنوان این مراسم «معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران» بود، هیچ عنوانی در رشته فوتسال قرائت نشد و در این مراسم، خبری از فوتسالی‌ها نبود.

* بسیاری از نامزدهای عناوین مختلف به مراسم نیامده بودند و نمایندگان آنها در سالن حضور داشتند. از جمله برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی الاهلی عربستان، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فنرباغچه ترکیه و اعضای تیم سپاهان که به خاطر بازی با شاهین در بوشهر حضور دارند. این در حالی است که اگر مراسم پیش از آغاز لیگ برتر برگزار می‌شد، افراد بیشتری در مراسم برترین‌ها حاضر بودند.

* مدیران عامل بسیاری از باشگاه‌ها در این مراسم شرکت نکردند.

* پس از اینکه برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد، یحیی گل‌محمدی سالن را به شکلی قهرآمیز ترک کرد. همچنین شجاع خلیل‌زاده هم اندکی پس از انتخاب سیدجلال حسینی به عنوان بهترین مدافع سال از سالن خارج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.