سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز می‌گوید با شرایطی که این تیم دارد، نماینده استان فارس گزینه اصلی سقوط از لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ارژن شیراز در هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران روز گذشته برابر تیم سن ایچ ساوه با نتیجه ۲ به ۵ شکست خورد تا با ۷ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای بگیرد.

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ما با تیم اول لیگ بازی داشتیم. در این شرایط که کمبود بازیکن داریم، دو یار اصلی خود را هم به خاطر مصدومیت در بازی روز گذشته در اختیار نداشتیم. بازیکنانم تلاششان را به کار بردند و از آنها ممنونم. بی تجربه و احساسی بازی کردیم. از ابتدای این فصل گفته ام که نتایج تیم ارژن اصلا غیر طبیعی نیست. من امسال به اجبار به تیم ارژن آمدم آنهم به خاطر درخواست آقای کریمی مدیر کارخانه.

وی ادامه داد: از روز اول مشخص بود که تیم ارژن توانایی حضور در لیگ برتر را ندارد. ارژن دو، سه سال است که برای سقوط کردن از لیگ برتر می جنگد! البته در این سال ها اجازه ندادیم تیم سقوط کند و تمام تلاشمان را به کار بردیم ولی امسال دیگر وضعیت یک مقدار فرق می کند. تعارف نداریم؛ با این وضعیت ارژن امسال گزینه اصلی سقوط از لیگ برتر است. نباید از واقعیت ها فرار کرد. قرار نیست اتفاق خاصی هم رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن یادآور شد: شاید خیلی ها بگویند با این وضعیت چرا من سرمربی شدم. همانطور که گفتم آقای کریمی از من درخواست کرد که بیایم. من هم با این شرط سرمربی شدم که بعد از گذشت چند هفته، سرمربی دیگری به جایم بیاورند! علاقه ای نداشتم امسال در فوتسال کار کنم. شرایط ما را همه می دانند. ما تسلیم تقدیر هستیم و اتفاقی هم نمی افتد. البته تا وقتی باشیم کارمان را به بهترین نحو انجام می دهیم ولی ظرفیت و پتانسیل تیم همین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.