تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان برگزار کننده آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته اول لیگ برتر فوتبال تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که قرار بود روز گذشته (جمعه) برگزار شود اما به خاطر آماده نبودن ورزشگاه محل مسابقه به عصر امروز موکول شد.

شاهین در اولین بازی خود در لیگ برتر باید به مصاف تیمی برود که یکی از موفق‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات بود. مدیران باشگاه سپاهان تقریبا هر بازیکنی که امیر قلعه‌نویی خواست را برای وی جذب کردند تا بتوان گفت این تیم اصفهانی یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ است. اگرچه امیر قلعه‌نویی مجبور است تیمش را امروز بدون کی‌روش استنلی که محروم است، ارنج کند. تجربه نشان داده که سپاهان در غیاب مهاجم برزیلی خود در خط حمله چندان زهردار نیست.

در سوی مقابل ویسی با یک تیم جوان با بازیکنان اکثرا گمنام وارد لیگ برتر شده و مطمئنا کار سختی برای بقا در این رقابت‌ها خواهد داشت. ویسی پیش از این در تیم‌های سابق خود نشان داده که در کار کردن با نفرات جوان موفق‌ بوده است. شاید نقطه منفی این بازی هوای بسیار گرم بوشهر باشد اما قطعا حضور پرشور هوادارن فوتبالدوست این شهر در ورزشگاه شهید مهدوی می‌تواند جذابیت‌ بازی را دوچندان کند.

با تلاش شورای شهر بوشهر قیمت بلیت بازی امروز از ۲۰ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان رسید تا هواداران شاهین راحت‌تر بتوانند در ورزشگاه حضور یابند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.