اونای امری مشتاقانه در انتظار بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: هر بازی یک رقابت بزرگ است و باید خودمان را آماده کنیم. موظفیم به راهمان ادامه دهیم. برای بازی شنبه روحیه خوبی داریم و بازیکنان آماده هستند با انگیزه زیاد برای انجام کاری مهم به میدان بروند. آنفیلد ورزشگاهی بزرگ با جو بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: مایلم هر بازی را در ورزشگاه شگفت انگیز خودمان برگزار کنیم اما به هر حال باید خارج از خانه هم بازی کنیم و با تیم‌های بزرگ و پر هوادار مواجه شویم. فکر می‌کنم انگیزه ما برای بازی مقابل لیورپول بسیار زیاد است. هواداران آرسنال به ما کمک خواهند کرد. این جدال با بازی مقابل برنلی متفاوت خواهد بود چرا که تیم متفاوتی در مقابلمان قرار دارد.

امری اظهار داشت: رقیب از تاکتیک‌های مختلفی استفاده خواهد کرد اما می‌خواهیم نشان دهیم درحال حاضر چه تیمی هستیم. فردا درمورد حضور ژاکا و اوزیل در بازی تصمیم خواهم گرفت. امروز آنها تمرین کردند. می‌دانم بعضی از بازیکنان احتیاج دارند به فرم خوب خود برگردند و به طور کامل تمرین کنند تا به بهترین فرم خود برسند. درمورد بعضی بازیکنان برای بازی مقابل لیورپول خوشبین هستم اما نمی‌خواهم زود تصمیم گیری کنم و به شما بگویم چگونه خواهیم بود.

سرمربی آرسنال عنوان کرد: فکر می‌کنم اوزیل نیاز دارد تا به فرم خوب خود برگردد و همچنین درحال انجام تمرینات عادی با تیم است. این اولین گام برای رسیدن به فرم خوب است. واقعا در جایگاه خیلی خوبی قرار داریم ولی فقط ۲ مسابقه در لیگ برتر انجام داده‌ایم. باید در ۳۶ بازی دیگر به میدان برویم. می‌توانیم نسبت به بازی با لیورپول خوشبین باشیم. فرصت مناسبی برای نشان دادن خودمان داریم. بازی با لیورپول در آنفیلد ترسناک است و ترجیح می‌دادیم فعلا با آنها روبه‌رو نشویم. امیدوارم داور ۲ پنالتی برای آنها نگیرد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.