یک پیشکسوت داوری می‌گوید که قضاوت حیدری در دیدار استقلال و ماشین‌سازی خوب بوده است.

به گزارش ایسنا، استقلال امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی با یک گل شکست خورد. حیدر سلیمانی، پیشکسوت و کارشناس داوری، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت حیدری در این دیدار اظهار کرد: پیام حیدری امروز قضاوت خوبی را انجام داد و با دوندگی خوبی که داشت در تمام صحنه‌ها حاضر بود. تمام تصمیمات این داور صحیح بود و تمام کارت‌هایی هم که به درستی داده شد.

او درباره اخراج دانشگر پیش از گل ماشین‌سازی گفت: اخراج دانشگر هم تصمیم درستی بود چون موقعیت آشکار گل را سلب کرد و اخراج صحیح بود.

این پیشکسوت داوری در پایان بیان کرد: قضاوت آقای حیدری نکته خاصی برای ایراد گرفتن نداشت. نکته‌ای که وجود دارد تبلیغات بزرگ روی پیراهن داوران است که ماده ۲۵ آیین‌نامه اسپانسرینگ را هم نقض کرده و تخلف است. در ماده ۲۵ گفته شده که تبلیغات پیراهن داوران نباید از ۲۰۰ سانتی‌متر مربع بیشتر شود. کمیته داوران باید این مسئله را رعایت کند. فکر می‌کنم آقای ممبینی، رئیس کمیته داوران در همان مسیر سمت قبلی‌اش یعنی مدیریت بازاریابی فدراسیون فوتبال پیش می‌رود. در هر صورت باید این اشکال رفع شود تا فیفا و AFC بعدها ایراد نگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.