رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برتری شاگردانش مقابل استقلال را به مدیرعامل پیشین این باشگاه تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی پس از پیروزی یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: : به نوبه خودم این برد را به ورزش استان و هواداران ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. همان‌طور که نصیرزاده در رختکن گفت این برد را به جمشید خطیبی تقدیم می‌کنیم که برای تیم زحمت کشیده بود.

وی افزود: تیم ما یک بازی دوستانه با استقلال انجام داده و شکست خورده بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما ضعیف‌تر هستیم. استقلال تیم پرمهره‌ای است که کادر فنی خوبی دارد. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است. ما در نیمه نخست، با استفاده از تجریباتی که در بازی دوستانه داشتیم، می‌دانستیم این تیم بیشتر در عمق کار می‌کند. ضمن اینکه می‌دانستیم با اضافه شدن بازیکن قدبلند برای ارسال از جناحین تلاش خواهند کرد، اما ما برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و اجازه کار را ندادیم. البته یکی دو موقعیت خوب نصیب استقلالی‌ها شد، اما به آنها اجازه کاری ندادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مردانه جنگیدند. ما به بازیکنانی بازی دادیم که تاکنون در لیگ یک بازی کرده بودند. از رسانه‌هایی که همیشه حامی ما بودند، می‌خواهیم به بازیکنان جوان اعتماد کنند.

«مطمئن باشید با اضافه شدن یکی دو بازیکن شرایط ما بهتر از این خواهد شد.»، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، ۷۰ درصد کارش را انجام داده است. امروز از بازیکنانی که داخل زمین بودند تا کسانی که روی سکوها بودند، صمیمیت را نشان دادند.

خطیبی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم و روی ۱۰ دقیقه اول برنامه‌ریزی کرده بودیم. دنبال این بودیم که شرایطی ایجاد کنیم و به موقعیت گل برسیم. در لیست ۱۸ نفره‌مان تنها یک مهاجم داشتیم که آن هم دیر به ما اضافه شد. همین که با یک مهاجم بازی کردیم و شرایط خوبی نداشت و توانستیم موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم، یعنی عملکرد خوبی داشتیم. همین که موقعیت‌هایی به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم، نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس بالای بازیکنان‌مان بود.

وی در رابطه با اینکه ماشین‌سازی در نیمه دوم طراوت نداشت و حضور دیاباته باعث شد تا تیمش سراسیمه بازی کند، گفت: ما پیش‌بینی کرده بودیم که استقلال در نیمه دوم روی ارسال از جناحین کار کند. با توجه به آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان مجبور به تعویض شدیم. می‌خواستیم یک بازیکن دیگر را وارد زمین کنیم، اما بدشانسی باعث شد که مصدومیت نگذارد وارد زمین شود. خدا را شکر موفق بودیم و مهاجمان حریف حتی در صحنه‌هایی که ضربه سر زدند، خطرساز نبودند. بازیکنانم مقابل استقلال خوب بازی کردند و از آنها راضی هستم. این بازی برای ما تمام شد و تا فردا خوشحالی خواهیم کرد. پس از ریکاوری برای بازی بعدی برنامه‌ریزی کرده و امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان این روند را ادامه دهیم. می‌دانم بازی سختی داریم، اما خوشحالی امروز باعث نمی‌شود در باد پیروزی بخوابیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد ضربه ایستگاهی اتابک زارعی هم گفت: او بازیکن جوانی است. با توجه به اینکه اول فصل است، بازیکن ما از نظر ذهنی خسته نبود. خدا را شکر که توانستیم به گل پیروزی دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.