رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن ضمن بر شمردن دلایل تغییر مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که ذوب آهن در سال‌های اخیر از نظر مالی و فرهنگی مشکلاتی داشته است!

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که سعید آذری با نظر هیات مدیره باشگاه ذوب آهن از سمتش برکنار شد؛ آنهم درست در روز اولین دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل سایپا.

علی عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه در جلسه معارفه مدیرعامل جدید این باشگاه صحبت هایی را درباره دلایل ایجاد تغییرات در ذوب آهن مطرح کرد که بخشی از این صحبت ها در ادامه می آید:

*جا دارد از حمایت‌های آقای یزدی زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن از اینجانب و مجموعه باشگاه در مدت ۳ ماهی که در هیات مدیره باشگاه حضور داشته ام تشکر و قدردانی نمایم.

* تغییرات در سازمان ها یک امر عادی هست و آمدن و رفتن کار روزگاراست. در کل دنیا تغییرات وجود دارد و یک امر عادی در همه جای دنیا محسوب می شود و اگر تغییر نباشد هیچ مجموعه ای بالنده نمی شود.

* ما هم مجبور به تغییر هستیم. یک روز آمده ایم و روزی هم همه ما باید برویم. تنها با یاد خدا است که باید کارها را سرعت بدهیم و با یاد مرگ است که ترمزبرخی کارها را باید بکشیم.

* اینجانب به عنوان فردی که در جاهای مختلف این مملکت کار کردم خودم را به عنوان یک سرباز از مجموعه بزرگ ذوب آهن اصفهان می دانم که الان در سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه فعالیت می‌کند.

* از تلاشهای سعید آذری در این مدت هم تشکر می کنیم زحمات زیادی کشیدند. ایشان هم عضوی از مجموعه ذوب آهن هستند.

* در هر سازمان یک مدیر برای خودش سبک خاصی دارد که باید پیگیری و اجرا بشود. بخشی ازعملکرد یک مدیر در سازمان در صورت‌های مالی دیده می شود و هزینه‌هایی که انجام می شود و خروجی آن و بحث درآمدزایی و سپس نتایجی که حاصل می شود بر این اساس عملکرد اقتصادی آن سازمان بررسی می شود. در بررسی عملکرد باشگاه هم، مسائل مالی و سود و زیان دهی آن نقش داشته است.

* باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن هم یک بخش از مجموعه بزرگ کارخانه ذوب آهن است و علاوه برنتایج، بحث اقتصادی در این مجموعه بسیار مهم است.

* در مجموعه باشگاه ذوب‌آهن سالهاست که وقتی عملکردهای مالی آن را بررسی می‌کنید می بینید که زیان‌ده بوده است.

* باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن که بخش فرهنگی آن قبل از بخش ورزشی و مقدم بر سایر امور آمده است لازم است که به سمتی پیش برود که اصلاحاتی انجام بشود و این وضعیت تغییر کند و حداقل بخشی از این مشکلات حل شود.

* عملکرد باشگاه برای سهامداران و مدیر عامل کارخانه و هیئت مدیره بسیار مهم است مجموعه افرادی که ما اینجا کنارشان هستیم همه به عنوان سربازان جبهه صنعت، شستا و مجموعه صنعت و ورزش کشور فعالیت می‌کنند.

* انشاالله که همه ما با همکاری هم بتوانیم موفق و سربلند باشیم. امیدوارم همه تیم های باشگاه و تیم فوتبال بزرگسالان در مسابقاتشان و در لیگ موفق باشند و خوش بدرخشند.

* با توجه به شناختی که از سرمربی خوب ذوب‌آهن و همه بازیکنان و سایرین در مجموعه باشگاه و کارخانه سراغ دارم انشاءالله فعالیت‌های باشگاه با یک برنامه ریزی خوب و با موفقیت پیش برود.

* همه ما هم دنبال سربلندی و نام نیک برای باشگاه هستیم. رفتن برای همه عادی است. در هر مجموعه ای رمز بقا تغییر است ما هم مجبور به تغییر هستیم!

* نگران چیزی نباشید. آقای یزدی زاده ومجموعه کارخانه و هیات مدیره با تمام توان از همه تیمهای باشگاه حمایت می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.