عاطفه رضایی پیش از دربی فوتسال بانوان کرمان گفت: حساسیت این بازی زیاد است و برای پیروزی و کسب امتیاز تلاش خواهیم کرد.

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز جمعه برابر تیم دختران کویر مس کرمان گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که دربی کرمان است و همین موضوع حساسیت‌های خاص خودش را دارد. امتیاز این بازی برای ما مهم است و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

عاطفه رضایی در ادامه درباره بازی هفته نخست برابر تیم سایپا نیز گفت: بازی اول در مسابقات همیشه سخت است. مقابل سایپا نیز با توجه به اینکه شناختی از این تیم نداشتیم کار سختی در پیش داشتیم. بازی برابری بود و نمی توان گفت سایپا تیم برتر بوده است.

وی درباره برنامه ریزی تیمش برای رقابت‌های فصل جاری گفت: با توجه به نایب قهرمانی فصل گذشته باید از این عنوان دفاع کنیم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت و به رده های بالای جدول نگاه می‌کنیم. خداراشکر وضعیت تیم و بازیکنان خوب است و مصدومی نداریم.

رضایی درباره سطح کیفی مسابقات لیگ نیز گفت: نسبت به سال‌های گذشته تعداد تیم‌های قدرتمند بیش‌تر است. اما همچنان وضعیت برخی تیم‌ها مشخص نیست و در ابتدای فصل تیم شهرداری رشت انصراف داد. احتمالا تعداد دیگری نیز انصراف دهند چرا که به دلیل شرایط مالی وضعیت خوبی ندارند. این وضعیت مناسب لیگ برتر نیست، ما برای تیم خود برنامه ریزی داریم و با انصراف تیم‌ها برنامه‌های ما نیز دستخوش تغییرات می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.