پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مهاجمان این تیم مقابل پارس جنوبی قدر موقعیت‌های‌شان را ندانستند.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر گفت: خوشحالم که بازی نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در هفته‌های نخست کسب سه امتیاز اهمیت بیشتری دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و بازی با کیفیتی ارائه نکردند اما رفته رفته بهتر می‌شوند. با توجه به اینکه در هفته چهارم دربی را هم داریم باید بهتر شویم. همین در این دیدار به برد رسیدیم، جای شکر دارد.

وی یادآور شد: پرسپولیس در بازی‌هی پیش فصل نتایج خوبی را کسب نکرده بود. طبیعتا اهمیت زیادی هم نداشت اما خوشحالم هفته نخست را با برد پشت سر گذاشتیم و می‌توانیم با تمرینات مستمر و بیشتر به دوران برانکو برسیم و بازی باکیفیتی را ارائه دهیم.

فنونی‌زاده به حضور یک مهاجم باکیفیت در خط حمله اشاره کرد و گفت: برابر پارس جنوبی چند موقعیت گل خوب برای مهاجمان تیم ساخته شد که قدر آن را ندانستند. ما نیاز به یک مهاجم شش دانگ داریم که قدر موقعیت‌ها را بداند.

او درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز در هفته دوم لیگ برتر، گفت: تراکتور شب گذشته با نفت مسجد سلیمان بازی کرد و معمولا در خانه بهتر عمل می‌کند. قطعا بازی فوق العاده سختی خواهیم داشت چرا که پرشورها استادیوم را پر خواهند کرد

مدافع سال‌های دور پرسپولیس تاکید کرد: البته پرسپولیس ثابت کرده جلوی تیم‌های مدعی بهتر بازی می کند. فکر می‌کنم ان شاء‌الله مقابل تراکتور نتیجه خوبی بگیریم.

وی با اشاره به استقبال کم هواداران پرسپولیس از این بازی افزود: استقبال خوبی هم از بازی نشده بود. از هواداران خواهش می کنم مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا ان‌شاء‌الله تیم به شرایط آرمانی خود برسد و موجب خوشحالی ما شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.