ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که تیمش حتی در نیمه نخست دیدار مقابل ذوب‌آهن هم توانایی رسیدن به پیروزی را داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان،‌ ابراهیم صادقی پس از برتری ۳ بر ۲ تیم فوتبال سایپا برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: افراد حاضر در ورزشگاه بازی خوبی را دیدند و بازی موقعیت‌های زیادی داشت. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که وارد دروازه حریف نشد. ذوب‌آهن تیم باتجربه‌ای داشت و توانست ۲ بر صفر از ما پیش بیفتد، اما بچه‌ها در نیمه دوم بازی بسیار خوبی ارائه کردند و در دیداری که ۲ بر صفر عقب بودیم، ۳ بر ۲ پیروز شدیم. امیدوارم روند خوب خود را ادامه دهیم و کمتر اشتباه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره ساختار دفاعی ضعیف ذوب‌آهن گفت: من نمی‌توانم درباره مسائل ذوب‌آهن پاسخ بدهم. ما در نیمه دوم از بازیکنان‌مان خواستیم تا لحظه آخر تلاش کنند. گل‌های ما هم از روی ضربات آزاد به ثمر رسید. ذوب‌آهن تیم باتجربه‌ای است که مالکیت توپ را در اختیار می‌گیرد و بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد.

صادقی با اشاره به عملکرد خوب تیمش در نیمه نخست تصریح کرد: می‌توانستیم در نیمه اول هم پیروز باشیم، اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و روی اشتباه خودمان گل خوردیم. تیمی که نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه داشته و بازیکنان بزرگی چون قاسم حدادی‌فر در اختیار دارد، تیم بسیار خوبی است و امیدوارم به روند درخشانش ادامه دهد.

شاه‌علی‌دوست: بازیکنان سایپا برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنندوی راجع به قضاوت مرتضی منصوریان خاطرنشان کرد: تیم ما محکم بازی می‌کند و در عین حال، به بازیکنان حریف هم احترام می‌گذاریم. برخورد بازیکنان در زمین عالی بود و بازی هم مشکل آنچنانی نداشت. کارت قرمز بازیکن حریف هم روی دو خطای عادی اتفاق افتاد.

سرمربی سایپا درباره ورود معین عباسیان به میدان و پاس گلی که داد و گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: او بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تعویض بسیار خوبی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و مدافعان و هافبک‌های ما خیلی زحمت کشیدند. تمام بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند. در مجموع همه‌ی بازیکنان ما خوب بودند.

صادقی در مورد اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: امروز هفته اول بود و من بازی‌ها را ندیدم. معمولاً تیم‌های پرطرفدار با حمایت تماشاگران خود برای قهرمانی می‌آیند و هدف‌شان این است که قهرمان شوند. برای شناخت مدعیان قهرمانی باید زمان بگذرد، چون برخی اوقات تیم‌هایی قهرمان می‌شوند که خیلی روی آنها حساب نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.