سرپرست پرسپولیس معتقد است که سازمان لیگ پس از وقفه طولانی لیگ برتر باید فکری به حال نظم این رقابت‌ها می‌کرد.

به گزارش ایسنا، محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس امشب (پنجشنبه) پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: به هواداران خونگرم‌مان تبریک می‌گویم که با وجود این همه مشکل که ما هم پیگر آن بودیم، به ورزشگاه آمدند. ما انتظار داریم که مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بعد از این همه تعویق لیگ، بتوانند یک نظم و نظامی به این مسابقات بدهند. طبقه دوم را که از ما گرفتند و طبقه اول هم حواشی زیادی به خاطر خرید بلیت داشت و هواداران نتوانستند به راحتی بلیت‌هایشان را در اختیار بگیرند.

او افزود: خدا را شکر دل هواداران شاد شد و توانستیم سه امتیاز مهم هفته نخست را بگیریم. این استادیوم و پرسپولیس بدون هوادارانش، قلب تپنده‌ای ندارد.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه مدت طول می‌کشد تا تیم با تفکرات کالدرون هماهنگ شود، توضیح داد: تیم به مدت سه‌،‌ چهار سال با تفکرات یک مربی کار کرده و الان مربی جدیدی به پرسپولیس آمده است. بازیکنان پرسپولیس در این بازی به خوبی خواسته‌های کالدرون را انجام دادند و کادرفنی از عملکرد آن‌ها راضی بود.

خلیلی در پایان درباره دیدار هفته آینده مقابل تراکتور که همواره با حواشی همراه بوده، بیان کرد: حواشی پیرامون این بازی قابل پیش‌بینی است. امیدواریم هواداران خون‌گرم پرسپولیس و تراکتور در آرامش بازی را تماشا کنند. یک سری تماشاگرنما باعث ایجاد تنش می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم هواداران‌مان را در کنار خودمان داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.