فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودروی خراسان گفت: لباس‌هایی که از سوی شرکت آل‌اشپورت در اختیارمان قرار گرفته است، کیفیت بالایی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، پس از برگزاری مراسم رونمایی از لباس اول تیم شهر خودرو در مشهد، انتقاداتی نسبت به عدم رونمایی از لباس دوم این تیم در مراسم رونمایی مطرح شد.

بر این اساس روز چهارشنبه و با پیگیری‌های حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو و رایزنی با شرکت آل‌اشپورت درباره تأخیر در آماده‌سازی کیت‌های دوم و سوم شهر خودرو، این لباس‌ها در اختیار سرخپوشان مشهدی قرار گرفت.

تیم شهر خودرو خراسان در لیگ برتر نوزدهم طی قراردادی با شرکت آل‌اشپورت، تأمین کلیه لباس‌های خود را به این شرکت سپرده است. در این راستا لباس اول تیم شهر خودرو به رنگ عنابی و لباس‌های دوم و سوم نیز به رنگ سفید و قرمز خواهد بود.

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: لباس‌هایی که از سوی شرکت آل‌اشپورت در اختیارمان قرار گرفته است کیفیت بالایی دارد.

فرهاد حمیداوی با اشاره به در پیش بودن لیگ نوزدهم اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم با کمک کادر فنی تیم خوبی را آماده کنیم و قطعاً شهر خودرو رقیب سرسختی برای سایر تیم‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: نخستین بازی ما در لیگ مقابل تیم پیکان است. روز چهارشنبه با بازیکنان در محل تمرین صحبت کردم و به آنها گفتم که تمام توان‌شان را برای شادی دل مردم خراسان از همین هفته اول به کار بگیرند.

حمیداوی افزود: خوشحالیم که توانستیم بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کنیم و بازیکنان باکیفیت جدیدی را هم اضافه کنیم. لیگ برتر بالا و پایین‌های بسیار زیادی دارد، اما ما می‌خواهیم به عنوان نماینده دیار امام رضا (ع) خودمان را در بالا نگه داریم که یقین دارم با تلاش تمام اعضای تیم و دعای مردم خراسان و عنایت امام هشتم (ع) این اتفاق رقم خواهد خورد.

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان همچنین در خصوص انتقاداتی که به لباس این تیم شده است، گفت: امیدوارم منتقدان ما کمی صبر کنند تا بازی‌ها شروع شود و لباس تیم را در زمین ببینند. ما فرصت کوتاهی برای برگزاری مراسم رونمایی از کیت باشگاه داشتیم، اما همه‌ی مدیران میانی باشگاه تلاش کردند و ظرف ۷۲ ساعت این مراسم را شکل دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما به برخی از انتقادات توجه داریم و از آنها بهره بردیم، مثلاً در رابطه با اینکه چرا لباس دوم تیم رونمایی نشد، حرف منتقدین درست بود. از همان لحظه به درخواست هواداران سریعاً اقدام کردم و از مدیران شرکت آل‌اشپورت پیگیری کردم.

حمیداوی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، لباس دوم و سوم ما هم به دست‌مان رسید و ما مشکلی بابت این موضوع نداریم. درباره کیفیت لباس‌ها نیز باید بگویم کمپانی آل‌اشپورت بهترین کیفیت لباس‌های خود را که با تکنولوژی پیشرفته‌ای دوخته شده، در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داده است. ما باید به این موضوع توجه کنیم که کیفیت لباس و طراحی آن دو مقوله جدا هستند، اما من هم از طرح لباس تیم و هم از کیفیت آن دفاع می‌کنم، تنها اشکال ما این بود که لباس ها دیر رسید و امکان چاپ لوگوی باشگاه و اسپانسر روی لباس‌ها به وجود نیامد.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین تصریح کرد: از هواداران پرشور مشهدی و خراسانی درخواست می‌کنم به حواشی نپردازند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. ما به عشق هواداران و مردم خراسان تیم خوبی را درست کردیم تا در لیگ نوزدهم بتوانیم دوباره لبخند را به ارمغان آوریم.

حمیداوی درباره جذب امید ابراهیمی هم گفت: ما با مدیر برنامه‌های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

اعلام زمان، نحوه خرید و قیمت بلیت بازی پرسپولیس - پارس‌جنوبی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.