سرمربی تراکتور گفت: می‌دانیم که مردم تبریز از تراکتور چه چیزی می‌خواهند. لیگ برتر یک ماراتن است که شروع و پایان آن مهم است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تراکتور، مصطفی دنیزلی پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بیش از دو ماه است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و آخرین تمرینات قبل از شروع مسابقات لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم.

وی با اشاره به اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم، اظهار کرد: دو بازیکن خارجی جذب شده و منتظر یک بازیکن خارجی دیگر هستیم.

سرمربی تراکتور در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: بازی اول لیگ از نظر نحوه‌ی سفر کمی سخت است اما ما خودمان را برای تمام شرایط آماده کرده‌ایم.

وی درباره مصدومیت تعدادی از بازیکنان در تمرینات هفته‌های اخیر، گفت: مازولا، محمدرضا اخباری و اکبر ایمانی در تمرینات مصدوم شدند که وضعیت ایمانی کمی جدی‌تر است. به هر حال، این نوع مصدومیت‌ها طبیعی بوده و امکان دارد در تمرین و بازی اتفاق بیفتد.

دنیزلی خاطرنشان کرد: وضعیت مازولا و اخباری بهتر است و روز بازی در خصوص استفاده یا عدم استفاده از این دو بازیکن تصمیم می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در طول فصل بازیکنان دچار مصدومیت نشوند و می‌دانیم که مردم تبریز از تراکتور چه چیزی می‌خواهند. لیگ برتر یک ماراتن است که شروع آن مهم بوده و پایان آن مهم‌تر است که ما برای هر دو آماده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.