مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید او و اعضای این تیم از شکست در لیگ قهرمانان آسیا درس گرفته‌اند و می‌خواهند گام‌های خوبی در لیگ برتر بردارند.

به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: اولین بازی همیشه جز سخت‌ترین بازی‌هاست. ما شناخت کاملی از سایپا با توجه به بازی‌هایشان در جام شهدا داریم. سایپا تیمی جوان است و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. ما این را به همه بازیکنان گوشزد کرده‌ایم. سایپا بسیار خطرناک و با انگیزه است. با کادر جوانی که دارند می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز باشند. تجربه خیلی خوبی از بازی‌های آسیایی کسب کردیم و امیدواریم اولین قدم را خیلی خوب برداریم تا شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

او ادامه داد: نمی‌خواستم درباره بازی‌های آسیایی صحبت کنم چون اعتقاد داریم که باید به شکلی عمل می‌کردیم که عملکرد بهتری ارائه می‌دادیم. ما مجبور بودیم از بازیکنان سربازمان استفاده کنیم. می‌دانستیم آن‌ها آماده نیستند ولی به تجربه آن‌ها نیاز داشتیم. شرایطی بود که نتوانستیم سربازها را زودتر در اختیار بگیریم. بازیکنان خارجی هم به ما دیر اضافه شدند. مهاجم خارجی ما توانست انتظارات ما را برآورده کند. برای بازی فردا هم بازیکنان سرباز را در اختیار نداریم. این خیلی به ما لطمه می‌زند. امیدواریم که از هفته دوم بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. با تلاش‌های مدیریت آن‌ها را الان در تمرینات داریم ولی هنوز مجوز بازی ندارند.

خرمگاه اضافه کرد: بازی‌های آسیایی را با تلخی فراموش کردیم. درس بزرگی از این بازی‌های گرفتیم. باید بدانیم وقتی یک تیم شرایط بازیکنانش با بازیکنان معمولی متفاوت می‌شود ما هم باید متفاوت باشیم. اگر خوب فکر نکنیمنمی‌توانیم خوب عمل کنیم. با اینکه خیلی خوب کاشتیم اما برداشت خوبی نداشتیم. شرایط ما می‌توانست بهتر از این باشد. نتوانستیم در بازی تمرکز داشته باشیم. به آینده امیدواریم. ذوب‌آهن چند سال است که نیم فصل اول خوبی ندارد. می‌خواهیم نیم فصل اول خوبی داشته باشیم.

مربی ذوب‌آهن درباره محمد صادقی، دروازه‌بان این تیم هم، گفت: ما کاری را انجام دادیم که برای ذوب آهن بهتر باشد. او در نیمه اول بسیار خوب بود. متاسفانه در نیمه دوم شرایط بدی به وجود آمد. او در آینده شرایط خوبی را برای ما رقم می‌زند. صادقی فردا در ترکیب اصلی ما است.

او درباره به سختی گل زدن ذوب‌آهن در بازِ های بزرگ بیان کرد: می‌خواهم یک مقایسه بکنم. مثل این می‌ماند شما یک ماشین خارجی یا ایرانی داشته باشد. تفکرات بازیکنان ما حرفه‌ای نبود. بازیکنان را از کیفیت خارجی‌های حریف آگاه کرده بودیم ولی باز هم می‌گویم که اول خود ما بودیم و نمی‌خواهیم مشکل را فقط به پای بازیکنان بنویسیم. ما نتوانستیم آن‌ها را خیلی خوب توجیه و آماده کنیم. یک بازیکن یا تیمی ممکن است هر ۱۰ سال یک‌بار یک روز بد داشته باشند. ۴،۳ بازیکن ما روز بدی داشتند. می‌خواهیم گام‌های خیلی خوبی برای فصل جدید برداریم.

خرمگاه دباره وضعیت خلعتبری هم توضیح داد: فکر می‌کنم از یک ماه و نیم یا دو ماه آینده بتوانیم از او استفاده کنیم. او همراه با تیم تمرین می‌کند. به او نیاز داریم و می‌تواند از نظر فنی و روحی به ما کمک کند.

مربی ذوب‌آهن در پایان گفت: هدف‌گذاری ما این است بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. هر هفته برای ما یک فینال است.اینکه بخواهیم رویاپردازی کنیم کار قشنگی نیست. هر هفته قدم برمی‌داریم تا در پله آخر بهترین نتیجه را برای فوتبال اصفهان کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.