فرید بهزادی‌کریمی، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تقابل با استقلال تهران در اولین هفته یک بازی خاص است و امیدوارم در این بازی گل بزنم.

فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط فعلی ماشین‌سازی در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ بدنی به آمادگی نسبی رسیده‌اند. ما تیم خوبی داریم که از بازیکنانی جوان شکل گرفته است و البته چند بازیکن باتجربه هم داریم. تمام هدف ما این است که در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و هواداران ماشین‌سازی را خوشحال کنیم. این تیم در فوتبال ایران قدمت دارد و باید بهترین نتایج را بگیریم.

وی با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی با استقلال در پیش خواهد داشت، عنوان کرد: استقلال یکی از تیم‌ها مطرح فوتبال ایران و آسیاست و ما بازی آسانی در پیش نداریم، هر چند که آنها هم در زمین ما کار سختی در پیش خواهند داشت. ما میزبان هستیم و هدفی جز برد نخواهیم داشت. این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست تا لیگ را با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم و خودمان را نشان دهیم.

بهزادی‌کریمی در مورد اینکه تیمش چند هفته پیش در یک بازی دوستانه مغلوب استقلال شد، تصریح کرد: شرایط بازی‌های دوستانه و رسمی متفاوت است. در آن بازی رسول خطیبی قصد داشت بازیکنان مختلف را تست کند و خیلی از بازیکنان فعلی هم به این تیم اضافه نشده بودند. ما الان تیمی آماده هستیم و انگیزه زیادی داریم تا استقلال را شکست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که «آیا سابقه گل زدن به استقلال را دارد؟»، گفت: من با پیراهن صبا به استقلال گل زدم و دوست دارم فصل را با گل زدن به استقلال شروع کنم. گل زدن برای هر بازیکنی شیرین است، ولی مهم این است که بتوانیم برابر استقلال نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.