مهاجم ایتالیایی سابق تیم فوتبال منچسترسیتی ماه آینده به یک مناسبت خاص به این تیم برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی که به تازگی با تیم فوتبال برشای ایتالیا قرارداد بسته است، به زودی به منچسترسیتی برمی‌گردد البته نه برای از سر گرفتن دوران بازیگری‌اش در این تیم بلکه برای شرکت در بازی تجلیل از کاپیتان سابق آبی‌های منچستر، وینسنت کمپانی.

باشگاه منچسترسیتی در سایت رسمی خود اعلام کرد که بالوتلی پذیرفته که ماه آینده به عنوان یکی از اعضای تیم اسطوره‌های این باشگاه، مقابل تیم منتخب ستارگان لیگ برتر انگلیس به میدان برود.

بالوتلی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ که برای منچسترسیتی توپ می‌زد، با همه حواشی دوران بازیگری‌اش در این تیم، یکی از بازیکنان محبوب هواداران بود و در آن بازه ۳۰ گل به ثمر رساند و قهرمانی در لیگ برتر را هم تجربه کرد. یکی از مهمترین کارهایی که او در منچسترسیتی انجام دادن پاس گلی بود که او در آخرین بازی منچسترسیتی در فصل ۱۲-۲۰۱۱ لیگ برتر به سرخیو آگوئرو داد که منجر به قهرمانی این تیم در آن فصل شد.

وینسنت کمپانی فصل گذشته پس از انجام ۳۶۰ بازی در ۱۱ سال، به دوران بازیگری‌اش در منچسترسیتی پایان داد و باشگاه برای تجلیل از او قصد دارد روز ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) یک بازی نمایشی برگزار کند. کمپانی اخیراً به کشورش بلژیک برگشته است تا در نقش بازیکن - مربی در این تیم فعالیت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.