سامان قدوس، مهاجم آمیا اعلام کرد که این تیم در فصل جاری لیگ دسته‌اول فرانسه ( لوشامپیونه) بسیار خوب ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت le۱۱amienois فرانسه گفت‌وگویی با سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال آمیا انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* پیروزی برابر تیم لیل پس از شکست در هفته نخست لوشامپیونه برابر نیس می‌تواند چیز خیلی خوبی باشد؟

ما شایسته این نتیجه بودیم و از بازی نخست فصل جدید لیگ فرانسه برابر نیس درس گرفتیم. این اتفاق‌ها در فوتبال طبیعی است و در بازی دوم با تیم لیل به طور تقریبی نمایش خوبی ارائه دادیم. ما نباید حتی از یک بازیکن حریف غافل می‌شدیم و در خط دفاعی بازی بسیار خوبی انجام دادیم. البته در خط حمله نیز بسیار خوب بودیم. بازی تیمی انجام دادیم و شایستگی کسب ۳ امتیاز را داشتیم.

* این پیروزی اعتماد به نفس تیم آمیا را افزایش می‌دهد؟

البته خیلی مهم است که در خانه به پیروزی برسیم و به همه نشان دهیم که تیم منسجمی هستیم.

* فکر می‌کنید این پیام را توانستید ارسال کنید؟

دقیقا. در بازی برابر لیل نشان دادیم که در خانه می‌توانیم بسیار خوب باشیم. البت این در زمانی است که همه با هم همین‌طور بازی کنیم. امیدوار هستم این سبک بازی را در خانه حریفان نیز پیاده کنیم که قطعا سخت‌تر خواهد بود. ما به دیگر تیم‌های لیگ فرانسه نشان دهیم که امسال تیم خوبی خواهیم بود.

* بنابراین هیچ بهانه‌ای برای پیروزی برابر تیم قدرتمندی همانند لیل نیز وجود نداشت؟

بله، لیل تیم بسیار خوبی است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در فصل گذشته لیگ فرانسه بسیار خوب بازی کرد. لیل چند بازیکن خود را فروخت اما همچنان تیم بسیار خوبی دارند. بازی آنها برابر تیم نانت را تماشا کردم و بسیار قدرتمند بودند. بنابراین فروش چند بازیکن تغییری در تیم لیل ایجاد نکرد. فکر می‌کنم پیروزی برابر لیل پیشرفت بسیار خوبی برای تیم آمیا است.

* درباره سبک بازی تیم آمیا چگونه فکر می‌کنید؟

ما تیم بسیار خوبی بودیم! اما در فصل جاری با سرمربی جدید که به دنبال بازیکنان جدیدتری در زمین است کیفیت بهتری داریم. پس از مدت‌زمانی بازیکنان آمیا با خواسته‌هایی که سرمربی دارد بیشتر هماهنگ خواهند شد. فکر می‌کنم اعضای تیم نیز سبک بازی موردنظر سرمربی را می‌پسندند و تلاش می‌کنیم با ساختار بازی او هماهنگ شویم.

* ارزیابی‌ شما از سطح فنی که در فصل جاری نشان دادید چیست؟

بد نبود اما می‌خواهم کارهای بیشتری انجام دهم. در هر روز و هر بازی به دنبال کارهای بیشتری هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )