امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که برخی‌ها از گوشه و کنار قصد دارند استقلال را به حاشیه ببرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین فتحی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم استقلال در مورد جلسه‌اش با آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: طبق جلسات منظم تقریباً هفتگی که با استراماچونی داریم، مثل همیشه امروز هم در فضایی گرم و صمیمی جلسه‌ای را برگزار کردیم و در مورد نظرات دو طرف بحث و گفت‌وگو کردیم.

وی در واکنش به برخی شنیده‌ها و شایعاتی که در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح شده است، گفت: خدا را شکر استقلال امسال تیمش را زود بسته و زود تمریناتش را آغاز کرده و آماده شده است، اما متأسفانه گویا کسانی که موفقیت استقلال را دوست ندارند، می‌خواهند از گوشه و کنار تیم را به حاشیه ببرند. هیچ مسئله و مشکلی در باشگاه نیست. نه اینکه مشکلی نداشته باشیم، اما مشکلی نیست که به استقلال بخواهد ضربه بزند. خدا را شکر تیم روز به روز نیز آماده‌تر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با افتتاح کمپ تمرینی تیم استقلال در مجموعه انقلاب هم بیان کرد: این کمپ را سه چهار ماه است در اختیار داریم و امروز افتتاح می‌شود. این کمپ هم محل تمرین تیم است و هم دفتر استراماچونی و دستیارانش.

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای جذب هافبک یا بازیکنی در پست‌های دیگر دارند، گفت: قبلاً عرض کردم استراماچونی یک بازیکن را برای مهاجم دوم یا بازیساز مطرح کرده و با هم در حال رایزنی هستیم که بهترین گزینه را به تیم اضافه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.