یک نشریه فرانسوی مدعی شده است که دلیل ادامه دادن باشگاه بارسلونا به مذاکراتش با PSG‌ برای پس گرفتن نیمار با وجود مانع‌تراشی‌های طرف فرانسوی، غیرفنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه پاریسین فرانسه دلیل پشت پرده‌ای برای تلاش‌ها و پیشنهادهای مکرر باشگاه بارسلونا جهت خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن متصور است؛ به دست آوردن رضایت لیونل مسی.

بارسایی‌ها تا کنون با چند پیشنهاد مختلف و به انواع و اقسام روش‌ها برای خرید نیمار تلاش کرده‌اند اما هر بار طرف فرانسوی یا بهانه آورده یا شرطی بزرگ گذاشته که کاتالان‌ها را مجبور به ارائه پاسخ منفی کرده است. با این حال بعد از چند روز معلق بودن مذاکرات، طرفین دوباره رایزنی برای رسیدن به یک نقطه مشترک را از سر گرفته‌اند و در واقع این بارسلونا بوده که خواسته مذاکرات از سر گرفته شود وگرنه PSG‌ به سبب روابط نه چندان حسنه‌اش با بارسایی‌ها علناً نشان داده که ترجیح می‌دهد بازیکن خود را به تیمی دیگر بفروشد. حتی همین امروز (یکشنبه) نشریه پاریسین مدعی شد که کاتالان‌ها یک پیشنهاد جدید برای جذب ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن آماده و ارائه خواهند کرد و این در حالیست که آنها می‌دانند بعد از قرض دادن فیلیپه کوتینیو - کسی که می‌توانست بخش قابل توجهی از رقم انتقال نیمار به نوکمپ در قالب پروژه معاوضه بازیکن میان دو تیم را کاهش دهد - کارشان سخت‌تر شده است.

همین نشریه اکنون مدعی شده دلیلی که بارسلونا این چنین برای پس گرفتن نیمار به آب‌و‌‌آتش می‌زند و به خاطر آن شاید حتی با انتقال عثمان دمبله به پارک دو پرنس موافقت کند، صرفاً تحقق خواسته لیونل مسی است چون کاپیتان آرژانتینی و در واقع مهمترین عضو باشگاه بارسلونا نسبت به دوباره همبازی شدن با نیمار ابراز تمایل کرده است.

به هر صورت نیمار فعلاً هنوز بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و با شرایط فعلی که هیچ یک از پیشنهادهای بارسلونا نمی‌تواند نظر مالکان قطری PSG‌ را جلب کند، او باید خودش را برای ماندن در پارک دو پرنس آماده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.