باشگاه ناپولی بار دیگر انگیزه خود برای خرید مهاجم آرژانتینی اینتر را با ارائه یک پیشنهاد جدید که شامل معاوضه بازیکن می‌شود، نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی برای خرید مائورو ایکاردی یک پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی به علاوه پاداش ارائه کرده و برای اینکه او را به دست آورد حتی حاضر است مهاجم لهستانی‌اش آرکادیوژ میلیک را هم به نراتزوری بدهد اما ظاهراً ایکاردی همچنان برای پیوستن به تیم جنوب ایتالیا تردید دارد.

ایکاردی تا الان تمام پیشنهادهایش را رد کرده و فقط می‌خواهد به یوونتوس برود. این در حالیست که او از ترکیب اینتر کنار گذاشته شده و مدیران و کادر فنی این تیم هم بارها اعلام کرده‌اند که مهاجم سابق سامپدوریا جایی در برنامه‌های‌شان ندراد.

با این حال به نظر می‌رسد که تعلل یوونتوس برای خرید ایکاردی سبب شده رودیکر این بازیکن ۲۶ ساله طی روزها اخیر تغییر کند و این موضوع به ناپولی امید داده که یک بار دیگر برای خرید او تلاش کند. در همین حال رم نیز بعد از تمدید قرارداد با ژکو، دیگر به ایکاردی احتیاجی ندارد، ضمن اینکه با ورود الکسیس سانچس به اینتر، احتمال معاوضه بازیکن میان این تیم و رم به صفر رسیده است.

در یوونتوس هم پائولو دیبالا تأکید کرده که می‌خواهد بماند و با شادی معنادار پس از گلزنی‌اش در بازی دوستانه مقابل تریستینا - وقتی که به جای شادی گل همیشگی‌اش - به شماره پیراهنش و نشان باشگاه یوونتوس اشاره کرد - به این موضوع تأکید داشت. گونسالو ایگواین هم به شیوه‌ای مشابه در تورین ماندنی است و با این شرایط گزینه احتمالی خروج از خط حمله بانوی پیر ماریو مانژوکیچ است. این شرایط شاید مساعد محقق شدن خواسته ایکاردی برای بازی در بیانکونری نباشد و به همین دلیل امکان دارد که او در نهایت به پیوستن به تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی رضایت دهد.

رقم درخواستی اینتر برای فروش ایکاردی ۷۰ میلیون یورو است که پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی ناپولی و پاداش‌ها به آن بسیار نزدیک است، البته این احتمال هم وجود دارد که ناپولی میلیک را به علاوه ۱۰ میلیون یورو به اینتر بدهد و ایکاردی را بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.