سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش در بازی با برنلی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری که تیم تحت‌ هدایتش عصر امروز (شنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک برنلی را از پیش‌رو برداشت و به دومین برد متوالی خود رسید، پس از این بازی گفت: بابت این پیروزی خوشحال هستیم. ما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردیم و ۲ بر یک بردیم. لحظاتی از بازی بود که ما نتوانستیم برنامه بازی خود را پیاده کنیم، چون بازیکنان برنلی به ما فشار آوردند. می‌خواستیم که در ورزشگاه امارات جو خوبی حاکم باشد و هواداران‌مان هم همین کار را کردند. به نظرم ما با چند بازیکن جدیدی که به ترکیب‌مان اضافه کردیم، بازی خوبی از خود ارائه کردیم.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن در مورد شروع قدرتمند تیمش در فصل جاری یادآور شد: ما این فصل را برخلاف فصل گذشته با دو پیروزی متوالی آغاز کردیم. هر بازی یک چالش برای ما به شمار می‌رود. خوشحالیم که از دو بازی اول‌مان ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم. هفته بعد با لیورپول بازی داریم که چالشی بزرگ است. باید واقع‌بین باشیم، بازی با آنها دشوار خواهد بود.

وی همچنین در تمجید از هافبک اسپانیایی‌اش اظهار داشت: سبایوس از کیفیت بازی‌اش در بهترین پست (هافبک نفوذی) استفاده کرد. پیش از اینکه سبایوس به آرسنال بیاید با او صحبت کردم و گفتم که قصد دارم از او در پست هافبک راست و هافبک نفوذی استفاده کنم. او می‌تواند حس بهتری در زمین داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.