مهاجم بلژیکی اینتر ممکن است به دلیل اضافه وزن بازی اول این تیم در فصل جدید سری A ایتالیا را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام در این تابستان در ازای ۷۵ میلیون یورو از منچستریونایتد به اینتر پیوست به دلیل اضافه وزن ممکن است بازی اول این تیم ایتالیایی در رقابت‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری A ایتالیا که مقابل تیم تازه‌ صعود کرده لچه است را از دست بدهد.

نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا ضمن اعلام این خبر مدعی شد لوکاکو در حال حاضر ۱۰۴ کیلوگرم وزن دارد، این در حالی است که کادر فنی اینتر نمی‌خواهد خرید جدیدشان بالای ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد. مهاجم پیشین منچستریونایتد نیز خود به این موضوع واقف است و حتی در روزهایی که اینتر تمرین نداشته، خودش اختصاصی و با شدت بیشتری تمرین کرده است.

این نشریه ایتالیایی خبر داد لوکاکوی ۲۶ ساله حتی رژیم غذایی سختی گرفته است. با توجه به اینکه مائورو ایکاردی به طور کامل از ترکیب اینتر کنار گذاشه شده است، انتظار می‌رود سباستیانو اسپوسیتو ۱۷ ساله در کنار لائوتارو مارتینس در خط حمله نراتزوری برای بازی با لچه قرار بگیرند.

لوکاکو که در دو فصل حضورش در منچستریونایتد در ۹۶ بازی ۴۲ گل به ثمر رساند، در هیچیک از بازی‌های پیش‌فصل شیاطین سرخ را به دلیل آنچه مصدومیت اعلام شد، همراهی نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.