فوتبال جهان- اسطوره باشگاه منچستریونایتد خبر از توافق مدیران این باشگاه و دخه‌آ برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان اسپانیایی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده داوید دخه‌آ در منچستریونایتد همچنان در هاله‌ای از ابهام است و هنوز طرفین برای امضای قرارداد به توافق نرسیده‌اند اما اسطوره باشگاه منچستریونایتد مدعی شد توافق بین طرفین حاصل شده و این دروازه‌بان اسپانیایی در اولدترافورد باقی خواهد ماند. دخه‌آی ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۱ در ازای ۱۸.۹ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید.

پیتر اشمایکل در گفت‌وگو با نشریه «میرر» گفت: دخه‌آ بهترین بازیکن منچستریونایتد در پنج فصل اخیر بوده است. ما داوید را نگه داشتیم، او در اولدترافورد می‌‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد. ما تیم را حول دخه‌آ خواهیم ساخت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما چند بازیکن خوب مانند آنتونیو والنسیا و آندر هررا داشتیم که با اتمام قراردادشان از منچستریونایتد جدا شدند و باید جای‌شان را با بازیکنان جوان آکادمی باشگاه پر می‌کردیم. در کنار اینها آرون وان‌بیساکا هم به جمع شیاطین سرخ اضافه شد و دنیل جیمز هم که بازیکن بریتانیایی خوبی است.

دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ تصریح کرد: برخی بازیکنان تیم هنوز خام اما فوق‌العاده بااستعداد هستند و این دی‌ان‌اِی مناسب منچستریونایتد است. باشگاه این دست بازیکنان را پیدا می‌کند و شرایط پیشرفت آنها را فراهم می‌کند. اولگنار هم سخت تلاش می‌کند تا بازیکنانش به شرایط بهتری برساند. همه ما می‌خواهیم منچستریونایتد به مراتب بهتر کار کند. تیم پیشرفت قابل‌توجهی کرده و من خیلی خوشبین هستم.

اشمایکل همچنین درباره خرید ۸۰ میلیون پوندی شیاطین سرخ اظهار داشت: اولین باری که بازی مگوایر را در لسترسیتی دیدم، مجذوب او شدم. پس از دیدن چند بازی از هری با خودم گفتم که این پسر برای منچستریونایتد ساخته شده است. مگوایر به خط دفاعی منچستریونایتد استحکام بخشیده و با آرامش خاصی بازی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.