محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد که اعضای این تیم، نتیجه زحمات خود را در لیگ برتر ببینند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با رسانه باشگاه نساجی مازندران، با بیان اینکه سپاهان سخت‌ترین رقیب تیمش در هشت بازی تدارکاتی اخیر بوده است، اظهار داشت: سپاهان تیم پُرمهره و باشخصیتی است که هدایت این تیم را سرمربی کاردانی چون امیر قلعه‌نویی به‌عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه چهار بازیکن اثرگذار تیمش را در این بازی در اختیار نداشت، تصریح کرد: بارها اشاره کردم که این بچه‌ها با جان و دل تمرین می‌کنند و در بازی با سپاهان، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بدون هیچ واهمه‌ای به مصاف حریف سخت خود رفتند.

سرمربی نساجی مازندران با ابراز امیدواری به اینکه روند رو به بهبود تیمش روز به روز بهتر شود تا نتیجه زحمات شبانه‌روزی اعضای تیم نساجی را در لیگ ببینند، گفت: بازی‌های تدارکاتی فرصت خوبی است تا تیم به یک انسجام و هماهنگی برسد و همچنین بتوانیم بازیکنان را عیارسنجی کنیم.

مهاجری در ادامه با عنوان اینکه پس از بازی با سپاهان آنقدر هواداران برای خداقوت‌گویی با او تماس گرفتند که تلفن همراهش خاموش شد، خاطرنشان کرد: این همه شور، مهر و محبت و مردانگی مردم مازندران، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، حقیقتاً از دیشب که لطف مردم را دیدم، دغدغه‌هایم بیشتر شد و این قول را به همه هواداران می‌دهم که برای سربلندی نساجی از جان مایه بگذارم و ذره‌ای از وقتم را هدر ندهم.

وی با اعلام اینکه بازیکنان نساجی نشان دادند مرد کارهای بزرگ هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، ادامه داد: این برد به لحاظ روانی و خودباوری خیلی به ما کمک کرد و انگیزه همه ما را برای تلاش بیشتر و رفع نقاط ضعف، مضاعف کرد.

سرمربی نساجی مازندران در ادامه با عنوان اینکه اعضای تیم، روزهای سختی را طی کرده تا امروز تیم به این دوام و قوام برسد، عنوان کرد: البته همچنان نیازمند بهبود در بخش‌هایی هستیم. تا امروز همواره از بازیکنانم تشکر کردم که به احترام ما با همه بلاتکلیفی‌ها، شرایط سخت و نامعلوم، دست از تلاش نکشیدند تا اینکه آقایان صنیعی‌فر و حدادیان دوباره امور باشگاه را به‌دست گرفتند، این دو بزرگوار هم بدون هیچ حمایتی و از جیب شخصی آن هم در این اوضاع اقتصادی تلاش می‌کنند تا مناسب‌ترین شرایط را برای تیم فراهم کنند.

مهاجری درخصوص روند پیگیری تمرینات در تهران خاطرنشان کرد: از روزی اولی که به‌عنوان سرمربی نساجی معرفی شدم، تمام تلاشم بر این بود که تمرینات در مازندران پیگیری شود، حتی چند جلسه تمرین در قائمشهر داشتیم، اما شرایط تمرین در قواره یک تیم لیگ برتری نبود و زمین‌های تمرینی از حداقل امکانات مثل رختکن، حمام، اتاق‌های مورد نیاز و ... محروم بودند. وی با عنوان اینکه شرایط آب و هوایی مازندران به‌گونه‌ای است که نساجی در ۶ ماه دوم سال، حداقل باید سه زمین تمرین در اختیار داشته باشد تا خللی در تمرینات این تیم وارد نشود، ادامه داد: زمین شهدای ساری و دانشگاه آزاد به ما پیشنهاد شد، اما هیچ پیگیری موثری انجام نشد. یک مجموعه تمرینی فارغ از زمین چمن، باید در نزدیکی محل اقامت، سالن وزنه، استخر و سالن غذاخوری قرار داشته باشد.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه تمرین در مازندران، محاسن بسیاری از لحاظ علمی و فنی برای این تیم دارد، تأکید کرد: مؤلفه‌های اقلیمی همچون ارتفاع از سطح دریا، میزان رطوبت، شرایط آب و هوایی، میزان اکسیژن و ... بدون شک تأثیر مستقیمی روی بازیکنان دارد. قطعاً تمرین در خانه، به نفع ماست تا بیشترین بهره را از شرایط میزبانی ببریم.

مهاجری با اعلام اینکه عده‌ای مدعی‌اند که مهاجری دوست دارد تهران بماند، بیان کرد: در طول تمام ادوار مربی‌گری‌ام در تیم‌های مختلف، تنها یک فصل که دستیار بودم، تجربه حضور در تهران را داشتم و از این جهت هیچ تعلق خاطری نسبت به این شهر ندارم. محل سکونتم شهر مشهد است. اتفاقاً اگر محل تمرین ما به مازندران منتقل شود، از همه نظر به نفع خودم است، چون همسرم می‌تواند به گرگان بیاید و در کنار خانواده‌اش باشد. من هم به مادرم نزدیکتر هستم و می‌توانم حق فرزندی را بیشتر به جای آورم. وی با بیان اینکه با هیچ‌کسی در کارش تعارف ندارد، یادآور شد: ما باید پا به یک میدان پرخطر بگذاریم، بسیاری از تیم‌ها نجومی بسته شده‌اند و ما با آنها قابل قیاس نیستیم. رقابت سختی در پیش داریم، پس جای بچه‌بازی و شوخی‌بردار نیست. همه این بچه‌ها مثل فرزندانم هستند و همه را به یک چشم نگاه می‌کنم. سرمربی نساجی مازندران با اعلام اینکه وحدت و همدلی، شعار این تیم در فصل جدید است که این فضا ابتدا باید درون تیم ایجاد شود، اذعان کرد: هر کسی بخواهد از اصول انضباطی و اخلاقی فاصله بگیرد، مطمئن باشید اگر بهترین بازیکن هم باشد، دیگر در دایره فنی ما جایی ندارد. ما فرصتی برای بحث‌های تکراری نداریم و از هواداران خواهش می‌کنم به هوش باشند. عده قلیلی با تفرقه‌اندازی و حرف‌های سخیف به‌دنبال دلسرد کردن مالکان و زمین زدن نساجی هستند. مهاجری به برخی شایعات درخصوص نحوه جذب بازیکنان اشاره کرد و گفت: اگر خدا را در نظر نگیریم، گزافه‌گویی کار ساده‌ای می‌شود. مردم شاهد بودند که ما در چه شرایطی این تیم را بستیم، با دست خالی؛ این بچه‌ها مردانگی کردند. حداقل پنج بازیکن بدون مدیر برنامه قرارداد بستند. در حال حاضر محمودی وکیل باشگاه در حال بررسی تک‌تک قراردادها هستند و آنهایی که او را می‌شناسند، می‌دانند که مو را از ماست بیرون می‌کشد. وی در پایان گفت: نباید ساده از فداکاری‌های آقایان صنیعی‌فر و حدادیان بگذریم و همیشه باید قدردان‌شان باشیم. همه ما باید هوای آنها را داشته باشیم، از منِ مربی تا بازیکن، عوامل باشگاه، مسئولان و هواداران هر چه از دست‌مان برمی‌آید، باید به این عزیزان کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.