وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان از عضویت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کناره‌گیری محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که در اعتراض به حضور محمدرضا ساکت در این کمیته رخ داد، وحید شمسایی پیشکسوت تیم ملی فوتسال نیز از عضویت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کناره‌گیری کرد.

شمسایی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر، اظهار داشت: از روزی که وارد فوتسال شدم تمام فکر و ذکرم این بود که برای کشورمان سربلندی بیافرینم. روزی هم که وارد کمیته فنی و بحث مدیریت در فوتسال شدم به خاطر محمدحسن انصاری‌فرد که حکم استاد را بر گردن من داشت و حضور داود پرهیزکار به عنوان دوست صمیمی‌ام این مسئولیت را قبول کردم. نه دنبال جایگاه و نه دنبال مقام بودم و تمام تلاشم را می‌کردم تا ذره‌ای به رشته فوتسال کمک کنم. روزی هم که آمدم از همه دوستان رخصت گرفتم. الان هم با اجازه همه بزرگترها و با اجازه همه دوستانی که در این رشته حضور دارند به واسطه این که من با آقای انصاری‌فرد وارد کمیته فنی شدم با ایشان هم از عضویت در این کمیته کناره‌گیری می‌کنم.

وی افزود: ارزش معرفت و مرام و دوستی از همه چیز بیشتر است. اگر آقای انصاری‌فرد حضور داشت و من هم می‌توانستم کمکی انجام دهم این مسئولیت را روی چشمم می‌گذارم و بر می‌گردم. هرجایی هم که بتوانم قدیم برای فوتسال بردارم این کار را انجام خواهم داد. برای خانواده بزرگ کمیته فنی هم که انسان‌های ارزشمندی در آن حضور دارند در ادامه راه آرزوی سربلندی دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.