کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از افرادی که در استقلال کار می‌کنند به وظایفشان آشنا نیستند و انگار نمی‌دانند اینجا کجاست که در آن مشغول به کار هستند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه استقلال اسیر یکسری جریانات است که خَلاصی از آن به این راحتی ممکن نیست. استراماچونی یا هر مربی دیگری که در این باشگاه باشد باید قبل از فکر کردن به رقبای مقابل، به فکر رقبای داخلی و حل مشکلاتی باشد که منشاء آن از داخل است.

وی اضافه کرد: می‌گویند استراماچونی از شرایط ناراضی است و من ندید می‌گویم حق با اوست. درباشگاه استقلال مشکلاتی وجود دارد که خاص این باشگاه است. چطور می‌شود مسئولانی که باید هماهنگ کننده ورود بازیکن خارجی باشند به وظایفشان و قوانین مربوط به این موضوع آشنایی نداشته باشند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: انگار برخی از افرادی که در این مجموعه مسئولیت دارند به وظایفشان آشنا نیستند که اگر اینطور نبود، حتما یکسری مشکلات مثل همین مشکلی که برای بازیکن خارجی پیش آمد، ایجاد نمی‌شد.

پاشازاده گفت: همه مشکلات این باشگاه بی پولی نیست و برخی مشکلات اصلا ارتباطی به مسائل مالی ندارد. هواداران هم در این هفته‌ها بارها تجمع اعتراض آمیز داشتند و باید به آنها هم حق داد که نگران آینده تیمشان باشند.

پیشکسوت استقلال سپس با اشاره به اولین دیدار این تیم در فصل نوزدهم مقابل ماشین سازی بیان داشت: هفته‌های اول فصل قابل پیش بینی نیست و تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر ندارند. در این هفته‌ها بیشتر اتفاقات تاثیرگذار روی توانایی فردی بازیکنان درون زمین شکل می‌گیرد و از هفته‌های سوم و چهارم به بعد تیم ها شکل واقعی خود را پیدا می‌کنند.

وی در خصوص برگزاری دربی در هفته چهارم گفت: چون هنوز تیم‌ها شکل واقعی خود را آنطور که باید در این هفته‌ها پیدا نکردند، احتمال این که از جذابیت‌های این دربی کاسته شود وجود دارد. هر دو تیم از مربیان خارجی استفاده می‌کنند که سال اول حضورشان در ایران را تجربه می‌کنند و تفکرات کالدرون و استراماچونی کاملا ناشناخته است.

پاشازاده تصریح کرد: به اعتقاد من سرنوشت این دربی را بازیکنان باتجربه و بیشتر دربی دیده در درون زمین رقم خواهند زد و شاید اتفاقات سکوها و اشتباهات داوری هم از دیگر عوامل تاثیرگذار در این دربی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.