یک شرکت تبلیغاتی بلیت‌فروشی اینترنتی انحصارا بلیت فروشی دیدارهای پرسپولیس در لیگ نوزدهم را بر عهده گرفته که این انحصار در نتیجه دریافت کمک مالی ۷ میلیاردی حاصل شده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، پیمانکار فروش بلیت‌های خود در لیگ نوزدهم را مشخص کرد و این شرکت مسئولیت فروش اینترنتی بازی های سرخ‌های پایتخت را برعهده گرفت.

طبق این نامه، باشگاه پرسپولیس با دریافت کمک قرضی ۷ میلیاردی یک شرکت تبلیغاتی، پذیرفته بلیت‌فروشی بازی‌های خانگی خود در لیگ نوزدهم را به این شرکت واگذار کند. طبق بیانیه این شرکت بلیت‌فروشی‌های بازی‌های پرسپولیس از ۱۳ شهریور توسط این شرکت آغاز خواهد شد و بلیت‌ها با قیمت پایه ۵ هزار تومان فروخته خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس هم با توجه به این قراردادی که ۳ ماه پیش با این شرکت بسته است، وام قرض‌الحسنه‌ای را در آن زمان گرفت و توانست بخشی از مشکلات مالی خود را حل کند.

در بخشی از اطلاعیه این شرکت آمده است: "موضوع بلیط فروشی مسابقات میزبانی پرسپولیس بصورت انحصاری به این شرکت واگذار شده و فعالیت هر شرکت و یا شخص حقیقی و حقوقی دیگری در این زمینه غیرمجاز و غیرقانونی است."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.