سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید، بعد از گل دوم الاتحاد که مثل یک تیر به قلب او و بازیکنانش بود، بازی را برای چند دقیقه از دست دادند و همین باعث شد تا گل‌های سوم و چهارم را نیز دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد گفت: بازیکنانم همه تلاش خود را کردند تا بهترین باشند اما با دریافت گل اول سورپرایز شدیم. ما می‌دانستیم به بازی برمی‌گردیم و این اتفاق در زمان مورد نظر برای ما افتاد.

وی با بیان این که گل دوم الاتحاد شلیکی به قلب ما بود، ادامه داد: البته که بهترین گلرهای دنیا هم از این دست اشتباهات می کنند و ما پشت انتخابمان به عنوان دروازه‌بان اول می ایستیم. او در نیمه اول عملکرد خوبی داشت.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: گل دومی که دریافت کردیم کار ما را خیلی سخت کرد چرا که برای صعود باید سه گل دیگر می زدیم.

منصوریان افزود: ما خوش‌شانس نبودیم و اگر شانس داشتیم اتفاق گل دوم برای ما نمی‌افتاد و مطمئنم اگر این اتفاق نمی‌افتاد سوار بر بازی می‌شدیم.

وی در پایان گفت: با دریافت گل دوم بازی را برای چند دقیقه از دست دادیم و الاتحاد به گل های بعدی خود دست یافت. بازهم توانستیم به بازی برگردیم و به ۳ گل هم رسیدیم اما شرایط برای ما واقعا سخت بود و نتوانستیم به نتیجه دلخواه مان برسیم. در دقایق پایانی می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم یا حتی ببریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )