سرمربی رئال مادرید پس از باخت شاگردانش مقابل رم در یک بازی دوستانه تأکید کرد که به جای منتظر ماندن برای ورود بازیکنان جدید ترجیح می‌دهد روی بازیکنان فعلی‌اش تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال رم که در وقت‌های عادی نتیجه آن ۲ بر ۲ مساوی شده بود، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و به این ترتیب یک ناکامی دیگر در کارنامه‌‌اش در اردوی پیش فصل به ثبت رسید.

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها پس از این بازی که آخرین بازی تدارکاتی تیمش قبل از شروع فصل جدید بود، به خبرنگاران گفت: ترکیب رئال مادرید همینی است که می‌بینید. با این حال در سه هفته آخر فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، پس ما می‌خواهیم که یک فصل فوق‌العاده داشته باشیم و برای بازی روز شنبه هفته آینده آماده باشیم، نه هیچ چیز دیگر.

در میان بازیکنان رئال مادرید، عملکرد گرث بیل تحسین‌برانگیز بود. با این حال آینده خامس رودریگس هنوز در آینده‌ای از ابهام قرار دارد. زیدان افزود: خامس و بیل اعضای تیم ما هستند. نام هر دوی آنها در فهرست بازیکنان ما به ثبت رسیده اما در مورد آنها هم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من صد درصد روی آنها حساب می‌کنم.

زیزو در بازی تیمش در ایتالیا ترجیح داد از سیستم تاکتیکی متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی تیمش استفاده کند. به نظر می‌رسید که تیم او با ۵ بازیکن دفاع می‌کند اما او در این خصوص تأکید کرد: ما با ۵ مدافع بازی نمی‌کردیم، بلکه سه مدافع داشتیم و دو بازیکن هم در نقش بال - مدافع کناری بازی می‌کردند و اغلب اوقات هم بسیار جلو بودند. در بازی قبلی‌مان همه چیز خوب بود اما ما شیوه بازی‌مان را تغییر دادیم چون بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در پست‌های مختلف و به شیوه‌های متفاوت بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.