مهاجم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از نیمکت نشینی در این تیم ترسی ندارد چرا که سعی می‌کند با تلاش بیشتر خودش را به ترکیب اصلی برساند.

کی روش استنلی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: چند روزی را در ترکیه سپری کردیم و من هم به تمرینات اضافه شدم تا از لحاظ شرایط بدنی آمادگی لازم را به دست بیاورم. حتی به صورت شخصی سخت تمرین می‌کنم تا بتوانم قبل از شروع مسابقات خودم را به سطح خوبی برسانم.

او درباره دیر اضافه شدن به تمرینات و احتمال اینکه جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد هم بیان کرد: من ترسی ندارم. اگر هم روی نیمکت باشم تلاشم را بیشتر می کنم که به عنوان بازیکن اصلی در تیم باشم. تصمیم گیرنده نهایی مربی است و او تصمیم می گیرد که چه کسی از لحاظ فنی و بدنی آماده است. من هم می خواهم امسال سخت تلاش کنم و شرایطی حتی بهتر از سال قبل داشته باشم.

مهاجم سپاهان در پاسخ به این پرسش که دلیل تمدید قراردادش با سپاهان با وجود پیشنهادات از دیگر تیم ها چه بود، گفت: در مورد پیشنهادات تیم‌های دیگر، صحبتی نمی‌کنم. مهم این است که الان من در سپاهان هستم. اینجا جایی است که دوست داشتم باشم. تمام تمرکزم را روی تیمم و به دست آوردن مقام همراه با تیم می‌گذارم.

استنلی درباره اینکه آیا به آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می کند توضیح داد: هدف من آقای گلی نیست بلکه کمک به تیم است. هر چه گل بیشتری بزنم به تیمم کمک بیشتری کرده‌ام.

او درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر هم اظهار کرد: من دوست دارم فقط راجع به باشگاه خودم صحبت کنم اما در لیگ ایران تمام تیم ها قوی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.