ستاره پرتغالی به طور کامل از خطر محکومیت نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس با رای دادستانی آمریکا به طور کامل از اتهام تعرض به یک خانم تبرئه و پرونده‌اش مختومه اعلام شد.

طبق ادعای اشپیگل، رونالدو در سال ۲۰۰۹ در نوادای لاس وگاس به یک زن آمریکایی تعرض می‌کند و سپس برای جلوگیری از محاکمه شدن، مبلغ ۲۵۸ هزار یورو به او پرداخت می‌کند. این ادعایی بود که اشپیگل طی ۲ سال اخیر، ۲ بار علیه کریستیانو رونالدو مطرح کرد. ماه گذشته در دادگاه نوادا در لاس وگاس، شاکی به صورت داوطلبانه اعلام کرده بود از شکایتش صرف نظر می‌کند. در دادخواست او، چیزی تحت عنوان اینکه او با کریستیانو رونالدو برای مختومه شدن این پرونده به توافق رسیده، دیده نشد.

چندی پیش برخی منابع نوشتند یوونتوس به خاطر احتمال دستگیری ستاره پرتغالی برای رقابت‌های پیش فصل «گینس کاپ» به آمریکا سفر نمی‌کند اما مقامات رسمی مسابقات این موضوع را رد کردند و تغییر ادواری حضور تیم‌ها در قاره‌های مختلف را برای دوره ۳ ساله، طبیعی دانستند.اکنون دادستانی دفتر کلارک در لاس وگاس در نامه‌ای رسمی اعلام کرده بر اساس بررسی اطلاعات ارائه شد در این پرونده، اتهامات تعرض کریستیانو رونالدو اثبات نشد و به همین خاطر، محکومیتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود. «بلومبرگ» ماه گذشته مدعی شده بود این پرونده به زودی از سوی دادستانی مختومه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.