محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان در فصل پیش رو بیش از همیشه نیاز به حمایت هواداران دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد دانشگر در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره اردوی آبی‌پوشان در ترکیه اظهار داشت: از روز اول طبق برنامه‌ریزی کادر فنی و باشگاه کار خود را شروع کردیم و تمرینات را منظم و براساس خواسته سرمربی تیم پشت سر گذاشتیم. در ترکیه برنامه تمرینی فشرده و پرفشاری داشتیم و کاملاً بازیکنان فشار تمرینات را احساس کردند. این برنامه تمرینی پرفشار و بدنسازی قطعاً در لیگ به ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد تجربه کار کردن با استراماچونی تصریح کرد: ایشان یک مربی جوان، اما باتجربه است و ایده خاص خود را دارد که برای اجرای این ایده‌ها در تمرینات تلاش می‌کند. امیدوارم در اولین سال حضور استراماچونی در استقلال بتوانیم روزهای خوبی در کنار یکدیگر داشته باشیم و روند تیم به شکلی باشد که هواداران خوشحال شوند.

مدافع تیم فوتبال استقلال که دومین فصل حضور خود در استقلال را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: از فصل اول حضور در استقلال درس‌های زیادی گرفتم و تلاش می‌کنم با جلب نظر کادر فنی و حضور در ترکیب اصلی، به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهم. قطعاً امسال برای ما و هواداران سال مهمی است و می‌خواهیم از هفته اول نتایجی برای خوشحالی آنها کسب کنیم.

دانشگر در پایان بیان کرد: تیم این فصل استقلال با گذشته متفاوت است و تیم چهره‌های جوانی در ترکیب دارد که باعث می‌شود در مسیر موفقیت بیشتر از همیشه به حمایت هواداران نیاز داشته باشیم. امیدوارم این حمایت که از شروع تمرینات آغاز شده است، در تمامی هفته‌های لیگ ادامه پیدا کند تا در کنار هواداران در لیگ نوزدهم برای موفقیت گام برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.