رضا شاهرودی، مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که اگر این تیم درگیر حاشیه نشود، در فصل پیش رو هم شانس اول قهرمانی است.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و گمانه‌نی‌های مختلف در خصوص آینده این تیم گفت: در حق برانکو کم‌لطفی شد و مشکلاتی که در پرداخت مطالبات این مربی به‌وجود آمد در نهایت با جدایی این مربی همراه شد. برانکو و دستیارانش زحمات زیادی در پرسپولیس کشیدند و موفقیت‌های زیادی را به دست آوردند که باید از آنها تشکر کنیم. حالا هم کالدرون هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است که معتقدم کار سختی دارد، ولی امیدوارم این مربی هم روزهای خوبی را برای پرسپولیس و هواداران رقم بزند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کالدرون هم یک مربی خوب و کاربلد است که ظاهراً ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس برقرار کرده و در تمرینات هم بسیار پرانرژی است. مسئله مهم این است که کالدرون هم باید از سوی هواداران و پیشکسوتان مورد حمایت قرار بگیرد، چون موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است. اگر پرسپولیس در فصل جدید یک مساوی یا یک باخت آورد نباید همه چیز را به‌هم بریزیم. به‌هرحال سرمربی عوض شده است و ما باید به کالدرون فرصت بدهیم تا تفکراتش را در پرسپولیس جا بیندازد.

شاهرودی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود، تأکید کرد: پرسپولیس اکثر بازیکنانش را حفظ کرده است و این موضوع می‌تواند کار سرمربی جدید را راحت‌تر کند. اعتفاد من این است که اگر برای پرسپولیس حاشیه درست نشود، این تیم در فصل آینده هم شانس اول قهرمانی خواهد بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به کنار گذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی نیز اظهار داشت: این موضوع طبیعی بود و در پایان هر فصل بین یک تا چند بازیکن با نظر کادر فنی کنار گذاشته می‌شوند. یک زمان هم من، عابدزاده و چند بازیکن دیگر را از پرسپولیس کنار گذاشتند. اصلاً قرار نیست یک بازیکن برای همیشه در پرسپولیس بماند. شایان و سروش هم برای پرسپولیس زحمت کشیدند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.