آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد که بازی با پرسپولیس در جام شهدا یک محک جدی برای شاگردان ابراهیم صادقی خواهد بود.

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت تیم سایپا و تغییرات زیادی که برای فصل جدید در این تیم صورت گرفته است، گفت: ما امسال تیم جوانی داریم و یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر خواهیم بود. خوشبختانه تمرینات را خیلی زود شروع کردیم و در این مدت هم چند بازی دوستانه انجام دادیم که در آنها عملکرد خوبی داشتیم. سایپا برای فصل جدید با تغییرات زیادی مواجه شده است و قطعاً به مرور زمان تیم ما هماهنگ‌تر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد حضور این تیم در جام شهدا نیز تأکید کرد: بازی‌های دوستانه به هماهنگی تیم ما کمک می‌کند و کادر فنی هم می‌تواند، تاکتیک‌های موردنظرش را به‌خوبی در تیم جا بیندازد. پرسپولیس تیم خوبی است که برای فصل جدید بازیکنان خوبی گرفته و دنبال قهرمانی است. بدون شک بازی با پرسپولیس هم یک محک جدی برای ماست و می‌توانیم از این بازی بهترین استفاده ممکن را ببریم.

وی در مورد کار کردن با ابراهیم صادقی بیان کرد: صادقی مربی جوانی است و تمریناتی هم که برای تیم در نظر می‌گیرد، به‌روز است. تلاش همه‌ی ما این است که نسبت به سال گذشته نتایج بهتری بگیرم و در بین تیم‌های بالای جدول باشیم.

رمضانی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکردش در فصل گذشته رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: تیم ما در فصل گذشته شرایط خوبی نداشت، ولی من تلاش کردم تا جایی که می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم. با این حال تلاش می‌کنیم تا در فصل جدید آمار بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشم و به تیمم کمک کنم.

سرپرست سایپا: ساعت بازی‌ها تغییر نکند، در جام شهدا شرکت نمی‌کنیم/ خوشحالیم بازی اول‌مان با پرسپولیس است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.