هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) با انجام هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) با انجام هفت دیدار از ساعت ۱۸ به طور همزمان در هفت شهر مختلف برگزار خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم مس سونگون در خانه میزبان تیم فرش‌آرای مشهد خواهد بود.

مسی‌ها پس از شکست هفته گذشته مقابل سن‌ایچ ساوه،‌ این هفته در حالی به مصاف فرش‌آرا خواهند رفت که تیم مشهدی در سه دیدار قبلی خود فقط یک امتیاز به دست آورده است و وضعیت خوبی در جدول ندارد. شاگردان اسماعیل تقی‌پور که به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ باید تا دو هفته دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند، اکنون با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های سوهان محمدسیما، مقاومت البرز، حفاری اهواز و آذرخش بندرعباس در رده دوم جدول قرار داشته و امیدوارند در صورت ناکامی تیم سن‌ایچ،‌ دوباره صدر جدول را از آنِ خود کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته، تیم گیتی‌پسند نیز که هفته گذشته پس از دو هفته ناکامی، موفق شد آذرخش بندرعباس را با ۱۰ گل شکست دهد، میهمان تیم سختکوش سوهان محمدسیمای قم است. شاگردان حمید بی‌غم که با پیروزی مقابل آذرخش دوباره برای مدعیان لیگ خط و نشان کشیدند،‌ قطعاً کار سختی مقابل شاگردان مهدی غیاثی خواهند داشت. تیم سوهان که همواره نتایج خوبی در خانه خود کسب کرده،‌ اکنون با شش امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای ماندن در بین تیم‌های بالای جدول به دنبال هر سه امتیاز این مسابقه خواهد بود. از سوی دیگر هم تیم گیتی‌پسند برای جبران نتایج ضعیف دو هفته ابتدایی باید دست پُر از قم بازگردد تا بتواند به جمع مدعیان لیگ اضافه شود.

سن‌ایچ ساوه،‌ صدرنشین ناخوانده لیگ نیز در هفته چهارم میهمان هایپر شاهین‌شهر اصفهان خواهد بود. ساوه‌ای‌ها که هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و مس سونگون را شکست دادند،‌ تنها تیم ۹ امتیازی لیگ به حساب می‌آیند و به دنبال ادامه شگفتی‌سازی خود در ادامه لیگ هستند.

برنامه کامل مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

یکشنبه ۹۸/۴/۲۹ - ساعت ۱۸ * ارژن شیراز - شهروند ساری * مس سونگون - فرش‌آرا * مقاومت البرز - شاهین کرمانشاه * هایپر شاهین‌شهر - سن‌ایچ ساوه * سوهان محمدسیمای قم - گیتی‌پسند اصفهان * حفاری اهواز - ستارگان ورامین * آذرخش بندرعباس - اهورای بهبهان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.