مدافع برزیلی رئال مارید، هموطن خود را بازیکن بهتری از هم‌تیمی جدیدیش می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید در این تابستان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو، ادن اِزار، لوکا یوویچ، اِدر میلیتائو، فرلان مندی و رودریگو را به خدمت گرفت اما در این بین اِزار بلژیکی شاخص‌ترین خرید کهکشانی‌ها بوده است که ماه گذشته با قراردادی پنج ساله و در ازای ۱۰۰ میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید ملحق شد.

مارسلو در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «مارکا» درباره مقایسه هم‌تیمی جدیدیش و ستاره پیشین بارسلونا گفت: اِزار بازیکن سطح بالایی است، بازیکنی باکیفیت مانند نیمار. او این کیفیت را دارد که در بین پنج بازیکن برتر جهان باشد. ادن بازیکنی تأثیرگذار است و شما نمی‌توانید این دو را مقایسه کنید اما به اعتقاد من نیمار بازیکن بهتری است.

مدافع برزیلی کهکشانی‌ها در تمجید از هموطنش تصریح کرد: نیمار بازیکنی غیرقابل‌ پیش‌بینی است. وقتی مقابل نیمار بازی می‌کنید پیش‌بینی می‌کنید که او قرار است چه کار کند، اما او همزمان در فکر انجام کار دیگری است و همین کار شما را برای دفاع کردن سخت می‌کند.

وی همچنین درخصوص احتمال پیوستن مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید خاطرنشان کرد: حضور نیمار در رئال مادرید بسیار خوشایند خواهد بود. رئال مادرید باید هر کاری که از دستش ساخته است را برای جذب بهترین بازیکنان جهان انجام دهد و گذشته نیمار در بارسلونا نباید مشکل‌ساز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.