تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با سرمربی جدید برای حضور در لیگ برتر آماده می شود که کمترین تغییر را در لیست بازیکنان خود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از حضور موفق در باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم تامین دستمزدش از سوی باشگاه تصمیم به ترک همکاری گرفت تا هواداران این تیم وداعی تلخ و البته قریب الوقوع با معمار سه قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر داشته باشند.

رفتن پروفسور کروات از فوتبال ایران به قدری پرسپولیسی ها را در بهت و حیرت فرو برد که مدیران پرسپولیس در چند روز ابتدایی در باشگاه حاضر نمی‌شدند با تماشاگران خشمگین روبرو شوند.

انتخاب سرمربی آرژانتینی و آمدن گابریل کالدرون به این باشگاه تنها راه حلی بود که مدیران پرسپولیس برای فرار از فشار هوادار در نظر گرفتند. روشی که جواب هم داد. سرمربی آرژانتینی با دو دستیار خود به تهران آمد و از همان روز اول کارش را به قدری جدی گرفت که دیدگاه های تیره و تار را بابت عدم نتیجه گیری مدافع عنوان قهرمانی پاک کرد.

پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد که کمترین تغییر در لیست بازیکنان این تیم به وجود آمد. مدیران باشگاه فرشاد احمدزاده و وحید امیری را که سابقه قهرمانی با همین تیم را دارند به پرسپولیس بازگرداندند و همچنین اقدام به جذب محمدحسین کنعانی زادگان برای تقویت خط دفاعی کردند.

پرسپولیس برای نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی آماده می شود که سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست خروجی کالدرون قرار گرفتند و احتمالاً یک بازیکن دیگر هم از این تیم کنار برود با این حال پرسپولیس با تغییرات نه چندان زیادی لیگ برتر را شروع می کند. این تیم در هر پست، حداقل دو بازیکن ایده آل دارد که هر تیمی آرزوی آنها را برای رسیدن به جام دارد.

گرچه کالدرون تمرینات کاملاً متفاوتی را نسبت به برانکو ایوانکوویچ برای سرخ ها در نظر گرفته است اما همان بازیکنان قهرمان را در اختیار دارد تا شانسش برای حفظ جام برای پرسپولیس بیشتر باشد.

تیمی که با داشتن قهرمانی های متوالی اعتماد به نفس کافی را نیز به دست آورده است و اگر بتواند مهاجم ایده آل خود را که تنها نکته تاریک لیست بازیکنان محسوب می شود به خدمت بگیرد بعید نیست برای چهارمین قهرمانی هم یکه تازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.