سران باشگاه منچستریونایتد به هافبک فرانسوی این تیم و مدیر برنامه‌ای او هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید در تابستان سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو بازیکنانی نظیر ادن اِزار، اِدر میلیتائو، لوکا یوویچ، فرلان مندی و رودریگو را به منظور تقویت ترکیب خود به خدمت گرفته است و برای تکمیل این پازل حالا تنها نیاز به جذب پل پوگبا از منچستریونایتد دارد.

زین‌الدین زیدان که پیش از این از علاقه‌اش به این هافبک فرانسوی سخن گفته بود، از مدیران باشگاه رئال مادرید خواسته است تا پوگبا را به خدمت بگیرند، کاری که دشوار خواهد بود، چون باشگاه منچستریونایتد حاضر نیست ستاره خط میانی‌اش را با رقمی کمتر از ۱۷۰ میلیون یورو بفروشد.

در پایان فصل اخیر بود که مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا، پروژه انتقال این بازیکن را کلید زد و حتی در اظهارنظری با اشاره به اینکه پوگبا به دنبال ترک اولدترافورد در این تابستان است، گفت مسئولان باشگاه منچستریونایتد می‌دانند خواسته پوگبا چیست. این هافبک فرانسوی هم پیش از این گفته بود که دوست دارد چالشی جدید را تجربه کند و به تمایلش برای جدایی از شیاطین سرخ اشاره کرد.

کیا جورابچیان: انتقال کوتینیو به منچستریونایتد تقریباً غیرممکن خواهد بودنشریه «آس» گزارش داد، مدیران باشگاه منچستریونایتد به پل پوگبا و رایولا هشدار داده‌اند که درباره بحث جدایی این بازیکن از منچستریونایتد اظهارنظری انجام ندهند، چون با این شرایط، اوضاع برای این انتقال پیچیده‌تر می‌شود.

طبق این گزارش اگر رئال مادرید موفق نشود تا پیش از تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) که فصل نقل‌وانتقالات تابستانی در انگلیس به پایان می‌رسد، این هافبک ۲۶ ساله را به خدمت بگیرد، کارش برای جذب پوگبا سخت‌تر خواهد شد، چون منچستریونایتد دیگر فرصتی برای جذب جانشین وی نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.