کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به حفظ بازیکنان اصلی پرسپولیس اظهار داشت: ای‌کاش کمیته فنی در این باشگاه تشکیل می شد تا به کالدرون کمک کند.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد مدیران پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پس از جدایی شخصیت محبوبی همچون برانکو ایوانکوویچ با یک بحران جدی روبرو شدند. از وقتی گابریل کالدرون آمده است جدیت به تمرینات پرسپولیس بار دیگر بازگشته است. تیمی که بازیکنان اصلی خود را حفظ کرده است و می‌تواند نقطه عطفی در ادامه موفقیت‌های پرسپولیس می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازگشت وحید امیری به پرسپولیس می‌تواند برای این بازیکن شروعی دوباره باشد. او بازیکن با اخلاقی است و حالا باید با توانمندی‌هایش دلخوری هواداران را بابت جدایی از پرسپولیس در برهه زمانی حساس، جبران کند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به جای خالی کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: ای کاش پرسپولیس درون باشگاه کمیته فنی داشت تا در انتخاب بازیکنان به کالدرون کمک می‌کردند. به هر حال حضور کریم باقری می‌تواند تا حدی این مشکل را برطرف کند و امیدوارم حمایت از کالدرون کاملاً ادامه دار باشد.

وی راجع به چگونگی جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس یادآور شد: قرارداد با بازیکنان جدید پرسپولیس باید اصولی بسته شود. بازیکن خارجی با توجه به اینکه ارز می‌گیرد هزینه‌های بالایی دارد. پرسپولیس نباید ارقام عجیب و غریبی را ببندد که نتواند در آینده آنها را پرداخت کند. ضمن اینکه حالا مدیران پرسپولیس باید دو حرکت اساسی در لیست بازیکنان انجام دهند. بشار رسن تأثیر زیادی در میانه میدان برای پرسپولیس داشت. او می‌تواند در فاز هجومی به پرسپولیس کمک کند. همچنین پرسپولیس باید هرچه زودتر مهاجم بگیرد تا کالدرون بتواند افکار فنی خود را به او تزریق کند.

وی درباره سختی مسیر چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: این تیم با وجود اینکه کادرفنی جدید دارد اما با گذشت زمان می‌تواند همچنان از عنوان‌های قهرمانی خود دفاع کند. هوادار و باشگاه باید به سرمربی جدید زمان بدهد تا بتواند تغییرات فنی را ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.