محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری بازی تیم ملی و امید پشت درهای بسته به خاطر درخواست سرمربیان دو تیم بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران و امید در دیداری تدارکاتی گفت: هفت بازیکن از تیم پیکان در دو تیم حضور دارند و طبیعی است که انگیزه‌ام برای تماشای بازی از نزدیک بیشتر است. تیم ملی در مراحل اولیه اردو است و امیدوارم ویلموتس انتخاب‌هایی را که در پیش گرفته، ادامه دهد تا در آینده شاهد تیمی قوی باشیم.

وی درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر تعلیق فوتبال کشورمان به خاطر عدم صدور مجوز برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و برگزاری بازی تیم ملی ایران در کشور ثالث تصریح کرد: فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد و جدول رده‌بندی AFC هم به رویه سابق بازگشت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود برگزاری این مسابقه بدون حضور تماشاگران به دلیل اخطار فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه‌های کشور بوده است، خاطرنشان کرد: اطلاعی از این بابت ندارم، اما فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. برگزاری بازی پشت درهای بسته به خاطر درخواست سرمربیان دو تیم بوده است.

شیعی در مورد اینکه سازمان تیم‌های ملی رئیس ندارد و امضای میرغفاری در این سازمان غیرقانونی است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما باید جلوی کار غیرقانونی گرفته شود. هیچ‌کس منکر کار قانونی نیست و این مسئله باید حل شود. مشکل فقط اینجا نیست بلکه یکی از دلایل تعویق مسابقات لیگ برتر، وضعیت سازمان لیگ است و کمیته استیناف باید هر چه زودتر شرایط این کمیته را تعیین کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون از بانک مرکزی درخواست ۱۰ میلیون دلار برای پرداخت به ویلموتس داده است و احتمال فسخ قرارداد از سوی ویلموتس به دلیل پرداخت نشدن پولش، اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.