مدیر تیم ملی امید می‌گوید اگر در زمان تعیین شده نتواند بازیکنان لژیونر را به تیم ملی امید بیاورد، دیگر نمی‌توان آن بازیکنان را به تیم ملی امید دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازی دوستانه اظهار کرد: ما در اردویی که در نظر داشتیم، دو بازی دوستانه مد نظرمان بود که یکی از آن بازی‌ها، بازی امروز تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان بود. عملکرد بازیکنان نسبتاً خوب بود. در دو نیمه بازیکنان مختلفی به میدان آمدند و ترکیب کاملاً عوض شد. بازی بعد ما مقابل تیم ملی بزرگسالان است که امیدوارم که بتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم.

او ادامه داد: از همه چیز مهم‌تر بودن آقای ویلمتوس بود که به بازیکنان انگیزه زیادی می‌داد. جا دارد از او به خاطر جلساتی که برای تیم‌های پایه گذاشتند و حضورشان در این بازی تشکر کنیم.

استیلی درباره اینکه احتمال دارد از بازیکنان تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسالان انتقالی صورت بگیرد، گفت: ۱۰۰ درصد این مساله وجود دارد. صحبتی که با آقای ویلموتس داشتیم، این بود که ایشان در تمرینات و بازی‌های ما حضور داشته باشد و طی هماهنگی انجام شده، در روزهای فیفا دی می‌توانیم با تیم ملی بزرگسالان در دو زمین کمپ تیم ملی، تمرین کنیم و قطعاً اگر بازیکنان شایستگی لازم را داشته باشند می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند، همانطور که صیادمنش به تیم ملی دعوت شد. بازیکنان ما شایستگی این دعوت را دارند اما فعلاً تا دی ماه بازیکنان در اختیار ما هستند و محبی که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده می‌توانیم از او در تیم ملی امید استفاده کنیم.

مدیر تیم ملی امید افزود: فرهاد مجیدی یک مربی اسپانیایی درخواست کرده است و در اردوی بعدی به تیم ملی امید اضافه می‌شود. یک مربی داخلی هم قرار است اضافه شود.

او درباره بازیکنان لژیونر تیم ملی امید گفت: ما زمانی که بازی‌های انتخابی المپیک را داریم، طبق صحبت‌هایی که با آقای ویلموتس انجام دادیم، قرار بر این شد که بازیکنان شاغل در بلژیک، یعنی نورافکن و دلفی را به تیم ملی امید اضافه کنیم. ما نامه‌نگاری های خود را با باشگاه‌های فنرباغچه و تیم‌های بلژیکی انجام داده‌ایم و اگر در آن زمان تعیین شده موفق نشویم آنها را به تیم ملی امید اضافه کنیم، دیگر نمی‌توانیم آن‌ها را به تیم ملی امید دعوت کنیم.

استیلی افزود: رئیس فدراسیون بلژیک ایرانی است و قطعاً به ایران عرق دارد. امیدوارم که با انتقال نورافکن و دلفی موافقت کند.

او ادامه داد: بازیکنانی که باشگاه نداشته باشند، سعی می‌کنیم برایشان جا بگیریم و زیر نظر بدنساز تمرین کنند تا باشگاه خود را پیدا کنند و آن‌هایی که در تیم‌هایشان بازی نمی‌کنند را رصد می‌کنیم چون بازیکنان باید از لحاظ بدنی آماده باشند.

مدیر تیم ملی امید در پایان گفت: یکی از مشکلات ما، زمین آکادمی تیم ملی است. زمین شماره ۲ فوق العاده است و قرار است که در اردوی بعدی از زمین شماره ۲ استفاده شود. اما زمین آکادمی هم خوب است و خدا را شکر که اینجا را داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )