پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بررسی شرایط این تیم برای حضور در فصل جدید فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در خط حمله کمبود مهاجم دارد و باید فکری به حال این مشکل شود.

محمد صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فعالیت پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات گفت: باید دید بازیکنانی که جذب شده اند توسط گابریل کالدرون تأیید شده بودند یا مدیران باشگاه خودشان اقدام به خرید کرده اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به هر حال تیمی که سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده است با توجه به تغییر در کادر فنی اش نیاز به خرید بازیکن دارد. آقای کالدرون کار بسیار سختی در پرسپولیس دارد و من فکر می‌کنم باید اختیارات لازم را به او داد تا بتواند برای پرسپولیس موفقیت بیاورد.

وی درباره انتقاد هواداران از کمبود مهاجم در لیست پرسپولیس گفت: من هم فکر می‌کنم جذب مهاجم در این شرایط از هر چیزی واجب تر است. پرسپولیس باید بتواند مهاجمان زهرداری داشته باشد تا توانایی گلزنی خود را افزایش دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هوادار باید به کادر فنی زمان لازم را بدهد. تجربه نشان داده که یک تیم برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد و نباید عجولانه قضاوت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.