باشگاه اینتر برای خرید مهاجم بلژیکی منچستریونایتد یک قدم دیگر برداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر در تلاشی جدید برای جذب روملو لوکاکو از منچستریونایتد پیشنهاد تازه‌ای ارائه داد. با وجود افزایش پیشنهاد نراتزوری به ۷۰ میلیون یورو هنوز یک مانع بزرگ بر سر راه انتقال این بازیکن ملی‌پوش به جوزپه‌مه‌آتزا وجود دارد که آن درخواست اینتر برای پرداخت این رقم در سه قسط است که آخرین قسطش سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

با گره خوردن روند مذاکرات، پیرو اوسیلیو، مدیرورزشی باشگاه اینتر روز گذشته (چهارشنبه) به لندن سفر کرد تا به طور مستقیم با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد وارد مذاکره شود.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، پیشنهاد اینتر به این شکل است که لوکاکو را برای دو سال از منچستریونایتد قرض بگیرد و در پایان این دو سال ملزم به خرید او خواهد بود و در آن زمان هم سومین قسط خرید این بازیکن را بپردازد.

اولین قسط خرید لوکاکو ۱۰ میلیون یورو است که بلافاصله پس از ورود او به این تیم پرداخت خواهد شد. قسط دوم ۳۰ میلیون یورو است که سال ۲۰۲۰ پرداخت می‌شود و آخرین قسط هم ۳۰ میلیون یورو است که در تابستان سال ۲۰۲۱ پرداخت می‌شود.

با توجه به اینکه منچستریونایتد پیش از این بر پرداخت یکجا و کامل رقم خرید لوکاکو تأکید داشته، باید دید که آیا این باشگاه پیشنهاد جدید نراتزوری را خواهد پذیرفت یا تلاش خواهد کرد که برای دریافت رقمی بزرگتر وارد مذاکره شود.

لوکاکو پیش از این اعلام کرده که می‌خواهد به تیم آنتونیو کونته ملحق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.