با خروج ستاره سابق چلسی از کادر فنی تیم دربی کانتی انگلیس، ملی‌پوش سابق هلند جانشین او شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه دربی کانتی خیلی سریع برای انتصاب جانشین سرمربی سابقش فرانک لمپارد دست به کار شد و فیلیپ کوکو را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

لمپارد روز گذشته (پنجشنبه) به صورت رسمی هدایت تیم سابقش چلسی را برعهده گرفت. او که فصل گذشته دربی کانتی را تا فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر بالا برد، در کادر فنی تیمی که خودش رکورددار گلزنی برای آن است، جای مائوریتزیو ساری را گرفت، کسی که بعد از تنها یک سال کار در استمفوردبریج راهی یوونتوس شد.

کمتر از ۲۴ ساعت از اعلام رسمی انتصاب لمپارد به عنوان سرمربی چلسی، تیم سابق او هم کوکو را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد.

ملی‌پوش سابق هلند که از زمان ترک کادر فنی فنرباغچه در سال ۲۰۱۸ بدون تیم بود، با دربی کانتی دسته دومی قرارداد ۴ ساله بسته است. او پیش از کار ترکیه هم هدایت تیم پی‌اس‌وی آیندهوون کشورش را برعهده داشت و برای مدتی هم به عنوان مربی در تیم ملی هلند کار می‌کرد.

کوکو در دوران بازیگری خود، ۱۰۱ بازی ملی انجام داد و در رده باشگاهی هم برای تیم‌هایی نظیر ویتسه، آیندهوون و بارسلونا انجام داد که نزدیک به ۳۰۰ تا از بازی‌های دوران بازیگری او در شش فصل حضورش در نوکمپ به ثبت رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.