سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از فوق‌ستاره تیمش در برابر انتقادهای مطرح شده دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (جمعه) در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا با نتیجه ۲ بر صفر بر ونزوئلا غلبه کرد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد، در حمایت از کاپیتان تیمش که در جریان چهار بازی این تورنمنت تنها یک گل از روی نقطه پنالتی مقابل پاراگوئه به ثمر رسانده، گفت: مسی همانند بسیاری دیگر از بازیکنان تیم، عضوی مهم برای تیم در زمین بازی است.

وی افزود: اگر شما در رختکن تیم بودید و می‌دیدید که لیونل چقدر مشارکت دارد و متوجه می‌شدید که او در زمین هم تا چه میزان در کارهای تیمی مشارکت می‌کند، احتمالاً حالا دیدگاهی متفاوت از مسی داشتید. می‌توانم این اطمینان را بدهم که لئو بخش بزرگی از تیم ما است و شکی از این بابت نداریم. ‌مسی، مسی است. او بهترین بازیکن جهان و فراتر از هر بازیکن دیگری است.

سرمربی آلبی‌سلسته در خصوص تقابل تیمش با برزیل در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: این بازی تجربه زیبایی برای تمامی هواداران فوتبال خواهد بود. برای ما هم که روی نیمکت خواهیم بود، تجربه سختی خواهد بود، اما سعی می‌کنیم شرایط را برای برزیل سخت کنیم و به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.