مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مدیران فعلی این باشگاه و سفر به ترکیه برای انتخاب سرمربی، گفت: دوستان با اصول مذاکره آشنا نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین نژادفلاح درباره سفر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به ترکیه برای انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: اینکه اعضای بلندپایه باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس برای مذاکره با مربیان به ترکیه بروند کار ناشایستی است. بنده زمانی که مدیرعامل بودم در استانبول جلسه‌ای را با برانکو ایوانکوویچ برگزار کردم ولی قبل از آن در تهران و به صورت تلفنی با او به توافق رسیده بودم. همانطور که می‌دانید برانکو در آن زمان به خاطر مشکل مالیاتی نمی‌توانست به ایران بیاید و برای اینکه زمان را از دست ندهم، صرفاً برای امضای قرارداد و نه مذاکره به استانبول رفتم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس یادآور شد: باید با هواداران صادق بود. اگر هواداران در جریان کار باشند، حامی باشگاه می‌شوند در غیر اینصورت اگر احساس کنند مدیران خودشان را پنهان می‌کنند، خبرها موجب نگرانی آنها می‌شود. آن وقت همین هوادار موجب نگرانی برای مدیران خواهد بود.

نژادفلاح با بیان اینکه مدیران پرسپولیس ابتدا باید استراتژی‌ها را تعریف کنند، افزود: متأسفانه آقایان ابتدا سراغ یحیی گل محمدی رفتند و نشان دادند با اصول مذاکره آشنا نیستند و یا این اصول را رعایت نمی‌کنند. اینکه هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس برای مذاکره به کشور ثالث برود نه تنها خوب نیست بلکه بسیار بد است. مدیرعامل باید سرمربی مدنظرش را برای مذاکره به ایران بیاورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )